ריהוט מעוצב לגינה – איך עושים את זה נכון

ריהוט מעוצב לגינה יכול להחיות חצר אחורית משעממת ולהפיח בה חיים. הדבר הטוב ביותר ברהיטי גינה הוא שאפשר לעשות איתם כל מה שעולה על הדעת. עם רהיטי גינה מעוצבים אפשר לצאת מקיבעון מחשבתי ועיצובי ולהשתעשע בצירופים שונים של רהיטים, באביזרים ייחודיים ובשילוב רהיטים מחומרי גלם שונים. הגינה שלנו נותנת לנו חופש לבטא את עצמנו באמצעות רהיטים יפים ומיוחדים שיכולים להשרות בה שלווה ויוקרה בעת ובעונה אחת.

צילום: PIXABAY

אם החלטתם לעשות סדר בחצר האחורית ולהפריח בה את השממה, תוכלו להתחיל בבחירת ריהוט גינה מתאים. איך עושים את זה? מתאימים את הריהוט להעדפות העיצוב שלכם, לצרכים המשפחתיים ולצורכי האירוח העתידיים ובוחרים ריהוט יפה, מעוצב, נעים ונוח ככל האפשר. בואו נבדוק איך נכון לבחור ריהוט לגינה ומה האפשרויות הטובות ביותר בו.

להתאים את הריהוט לסגנון העיצובי המועדף

גינת הבית היא גן העדן הפרטי שלנו, חיק טבע שהוא רק שלנו, המקום שבו אנחנו יכולים להביע את עצמנו בחופשיות, בטבעיות ולזרום עם החיים. הדבר הטוב ביותר בגינה הוא שאנחנו יכולים לעצב אותה כרצוננו.

אם הגינה שלנו היא כר ירוק, ריחני, פורח ורענן, נוכל לעצב אותה בסגנון כפרי ולהתאים את הריהוט לכך. עיצוב בסגנון כפרי ניכר בפשטות שלו, במראה מינימליסטי ובעיקר ברהיטים דמויי הממלאים כל פינה בו. ספסלי עץ בחלקי הגינה המרוחקים יתאימו להתבודדות שקטה ולשיחה אישית נעימה; ריהוט פינתי מעץ כפרי וכריות ישיבה מרופדות ונוחות יתאימו לאירוח נינוח וזורם; נדנדה רחבה בפינת הגינה תנעים את הישיבה המרגיעה מתחת לעצים ותאפשר לכם לנוח, לנמנם או סתם לחלום בהקיץ.

אם אתם מעדיפים דווקא סגנון עיצובי מודרני אך לא מוכנים להתפשר על רהיטי גינה נוחים ויפים, תוכלו לבחור פינות אירוח וישיבה מקש או רהיטי אלומיניום דמויי קש. רהיטי קש לגינה משקפים את יופיו של הטבע אך גם מתאימים לאורח החיים המודרני ולסגנונות העיצוב הרווחים בו. רהיטי קש הם קלים וחינניים ומדגישים את המראה הקליל והחינני שכולנו מכירים ואוהבים.

- פרסומת -

אם אתם רוצים לתת לגינה מראה יוקרתי במיוחד וגם לשמור על הסגנון המודרני האהוב עליכם, תוכלו להשתמש בריהוט מעוצב שמתאים במיוחד לגינות גדולות ומרווחות המאפשרות אירוח מסיבי של אורחים רבים לעיתים קרובות.

שולחן אירוח כפריט מרכזי בפינת הישיבה

רוצים להדהים את האורחים בגינה מעוצבת ייחודית ומעוררת השראה? העמידו את שולחן האירוח במרכז פינת הישיבה והקפידו ליצור הנגדה בין הקווים הישרים של הספות והכורסאות ובין השולחן. הדרך הטובה ביותר ליצור את ההנגדה הזאת היא באמצעות שולחן עגול לגינה. למה? כי שולחנות עגולים מרככים כל סגנון עיצובי שמאופיין בקווים ישרים ולעיתים נוקשים. ריהוט גינה יפה ככל שיהיה בין שהוא קלסי ובין שהוא מודרני ועכשווי, ניכר בדרך כלל בקווים ישרים ובחיתוך נוקשה. שולחן עגול ירכך את המראה הישר והנוקשה ויעדן את מבנה פינת הישיבה כולה. גם פילוסופיית הפנג שוואי תומכת ברהיטים מעוגלים לזרימה טובה יותר של אנרגיה, ולכן אם תעמידו שולחן עגול קטן או גדול בפינת הישיבה בגינה, תשדרגו אותה פלאים ותדהימו את האורחים ביופייה של הגינה ובריהוט המעוצב שלה.

הרהיט שעושה את כל ההבדל

שולחן עגול מעץ בגינה הוא לא רק רהיט. הוא פריט עיצובי ייחודי שיעזור לכם לשדרג את המראה של הגינה שלכם וישרה בה רוגע, שלווה ואווירה טובה. וזה מה שעושה את כל ההבדל.