רעיונות ליום גיבוש

רעיונות ליום גיבוש
רעיונות ליום גיבוש

אירועי חברה וימי גיבוש צוברים יותר ויותר פופולריות מדי יום. וזה די סביר, כי בתקופתנו מעטים יופתעו ממסיבה פשוטה במסעדה, גם אם היא יוקרתית. היום עולים מגוון רעיונות ליום גיבוש לעובדים, כאשר כל אחד מנסה להיות יצירתי מקודמיו. ארגון יום כיף לעובדים יהוו מתנה בלתי נשכחת ליום השנה של החברה, ראש השנה או אירוע מקצועי משמעותי. חשוב לקחת בחשבון כל דבר ופרט קטן, כך שבסופו של דבר יום הגיבוש יישאר בזיכרון של כל המשתתפים לאורך זמן. אז איך תוכלו להפתיע את העובדים שלכם עם יום גיבוש מקורי, אם סביר להניח, במהלך השנים העליתם כבר כל רעיון אפשרי?

מסלול מרוצים- חוויה בלתי נשכחת ליום גיבוש

האם אי פעם חשבתם שמסלול מרוצים מקצועי יכול להפוך למקום בו תעבירו את יום הגיבוש הבא שלכם? כנראה שלא. פרודרייב מציעים עבורכם רעיונות ליום גיבוש מעולמות הספורט והאקסטרים, כך שכל אחד ואחת מהצוות שלכם יוכלו להתחבר, להשתחרר ולהנות במהלך היום הלא שגרתי הזה. פרודרייב מציעים עבורכם מסלול מרוצים מקצועי, עם מכוניות מרוצים אמיתיות ומדריכים אגדיים מתחום מרוצי המכוניות. במתחם המרוצים תוכלו ליצור חווית גיבוש ייחודית במהלך יום גיבוש לצוות קטן וגדול כאחד. אין ספק כי מסלול מרוצים הוא אחד הרעיונות ליום גיבוש המקוריים ביותר, שבסיומו יקבל מהצוות שלכם פידבק שימלא גם את מארגני האירוע באנרגיות חיוביות.

מה תקבלו מיום גיבוש במסלול מרוצים?

אין ספק כי מסלול מרוצי מכוניות הוא לא יום גיבוש אולטימטיבי. אז מה בעצם מחכה לצוות שלכם במהלך יום הגיבוש הלא שיגרתי הזה? אתם אולי תופתעו, אבל מסלול מרוצים הוא אחד המקומות הטובים ביותר ליצירת אמון ותקשורת חיובית בין העובדים. רעיונות ליום גיבוש המוצעות עבורכם כוללים תחרות בין צוותים, למידת טכניקות נהיגה ממקצוענים בתחום המרוצים, וכמובן אטרקציה מרגשת במיוחד, והיא נהיגה בעניים מכוסות. מה שאולי נשמע לכם כמופרך, אך זוהי פעילות ייחודית עבור הצוותים שבהחלט תלמד את העובדים שלכם לסמוך אחד על השני ולעבוד כצוות מנצח. אין ספק, כי יום הגיבוש המוצע עבורכם בפרודרייב הוא מעורר חושים, מרגש ומיוחד. זו היא חוויה בלתי נשכחת שהעובדים שלכם ירצו לחוות גם באירוע חברה הבא!