שבוע הצדעה השנתי למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי תשפ"ב 2022 יוצא לדרך!

שבוע ההצדעה  לבני ובנות השירות הלאומי אזרחי יתקיים בין התאריכים 6-16 ביוני (ז'-יז' בסיוון). שבוע מיוחד בו כולנו נצדיע לבני ובנות השירות על פועלם ונתינתם הרבה לחברה ולמדינה

צילום: יח"צ

כמדי שנה, רשות השירות הלאומי-אזרחי יחד עם הגופים המוכרים ואלפי מקומות השירות מוקירים ומצדיעים למעלה מ 18,000 מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי-אזרחי, אשר מובילים בחזית האזרחית בישראל ופועלים לילות כימים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות.

בני ובנות השירות מגיעים מכלל השבטים המגזרים והרקעים בחברה הישראלית: נשים וגברים, יהודים, ערבים, מוסלמים ונוצרים, חרדים, דתיים וחילונים, בעלי מוגבלויות, צעירים מרקע של סיכון ומצוקה – כולם מתנדבים מכל הלב והנשמה למען התועלת הציבורית הקהילה והמדינה.

שבוע ההצדעה הינו נקודת השיא השנתית בפעילותה של רשות השירות הלאומי-אזרחי, במסגרתה מתנדבים מדי שנה עשרות אלפי צעירות וצעירים באחת מ-9 העמותות המוכרות לשירות לאומי-אזרחי, האגודה להתנדבות, בת עמי, שלומית, עמינדב, ש"ל-שילה, חיבור חדש, אופק, שוויון חברתי, חברים. במסגרת השבוע נערכים אירועים מיוחדים והופעות למען המתנדבות והמתנדבים וכן מתקיימים ירידי תעסוקה, דיור ולימודים, וכך גם הרצאות ופעילויות המותאמות לצרכים של המתנדבים מהמגזרים השונים בשירות הלאומי-אזרחי.

במסגרת שבוע ההצדעה, יתקיים טקס חגיגי ומרגש שעתיד להתקיים בתאריך ה – 7 ביוני (ח' בסיוון) בבית הנשיא בירושלים, לראשונה בכהונתו של יצחק (בוז'י) הרצוג כנשיא המדינה. שם יוענקו אותות הצטיינות ל-27 מתנדבות ומתנדבים נבחרים, על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה.

- פרסומת -

בני ובנות השירות הלאומי נתנו סיוע ומענה על מצוקות רבות, איבטחו את אירועי ל"ג בעומר בהר מירון, סייעו בקליטת העולים מאוקראינה, המשיכו וסייעו בהתמודדות והלחימה בנגיף הקורונה, לחמו באש בשריפה באיזור ירושלים, הגישו טיפול רפואי לנפגעי גל הטרור והיריעה קצרה מלהכיל. זה הזמן להוקיר אותם ולהודות להם על פעילותם הרבה בכל התחומים וההובלתם בחזית האזרחית של החברה הישראלית.

ראובן פינסקי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: "בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי הם חוד החנית של החזית האזרחית הישראלית, אשר נותנים את כל כולם למען המדינה והחברה. מתחילת התפשטות נגיף הקורונה, המתנדבים והמתנדבות שלנו, לקחו חלק פעיל בסיוע לצוותי הרפואה בצמצום התפשטות הנגיף, תמכו בקליטת הפליטים מאוקרינה, סייעו לנפגעים בגל הטרור ועוד, מתוך שליחות ומסירות חברתית ועל כך נכיר להם תודה."

עוד הוסיף פינסקי, "מדינת ישראל בראשות נשיא המדינה מודים ומצדיעים לצעירים מופלאים אלה על פועלם המשמעותי בחזית האזרחית של החברה הישראלית. בשבילנו כל אחד ואחת ממתנדבי השירות הלאומי-אזרחי הם מצטייני החברה הישראלית ואנו גאים בנבחרת המצטיינים הייחודית המהווים הפנים היפות של מדינת ישראל."

"במסגרת שבוע ההצדעה נוקיר את פועלם של למעלה מ 18,000 המתנדבים והמתנדבות התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מצדיע לבני ובנות השירות המגיעים מכל קצותיה החברתיים והגאוגרפיים של מדינת ישראל, ואומר להם מכל הלב בשם כל אזרחי ישראל!״ סיכם מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי.