שבתי גרברצ'יק פרש מרדיו קול חי

לאחר 10 שנים בתפקיד מנהל התוכניות של רדיו קול חי פרש שבתי גרברצ'יק מתפקידו. מתנת הפרידה שקיבל חובב הגאגדטים ששימש גם ככתב צבאי לעת מצוא.מסוק זעיר.

המערבב 13/02/2008

במסעדת טובל'ה בפתח תקווה התכנסו אמש אנשי תקשורת דתיים ובעיקר חברי מערכת החדשות של רדיו קול חי למסיבת פרידה ממנהל החדשות לשעבר, שבתי גרברצ'יק.

המסיבה הייתה מעט טעונה בשל הנסיבות שהביאו סיום תפקידו של שבתי, אך רווויה במחמאות מפי חבריו למדיה.

- פרסומת -

בין היתר נצפו במקום עורכי החדשות אפרת הלוי ואלעד קינסט, עורך יומן הערב אסף גיבור, הכתבים בנצי לייזרוביץ', נועם זיגמן וקובי פינקלר והעיתונאים מתי טוכפלד (ישראל היום) וקובי נחשוני (Ynet) שעבדו אף הם תחת גרברצ'יק ופרשו לאחרונה.

גרברצ'יק עצמו אמר באירוע כי "הייתי 10 שנים ברדיו קול חי, לפני כן הייתי במד"א, אז הייתי נוהג לטפל בפצועים ולפעמים תוך כדי נהיגה באמבולנס לדווח לרדיו על מה שקורה, כשנכנס עידו ליבוביץ' לתפקידו כמנכ"ל, הוא מינה אותי בנוסף למנהל החדשות, גם למנהל התוכניות ואמר שעליי לפטר באופן מיידי עובדים. זה לא היה קל אבל זו הייתה חוויה גדולה. אני חושב שהקמנו משהו חדש ואחר, ואני בטוח שהחדשות ברדיו קול חי ימשיכו לשגשג".

גרברצ'יק אמר לעובדי התחנה כי "אם בעתיד אגיע למצב שאקבע מי יהיו העובדים שיהיו איתי, אקח חלק גדול מהיושבים פה".

לסיום שילבו חבריו של גרברצ'יק למערכת בין תפקידו הזמני ככתב צבאי בעת מלחמת לבנון השנייה לבין חיבתו לגאג'דטים למיניהם (כמי שגם הנחה בעבר את תוכנית המחשבים של הרדיו) והעניקו לו מסוק זעיר על שלט רחוק.