שירותי מרכזיה לעסקים שאתם חייבים בעסק שלכם

מרכזיה לעסקים
צילום: pexels

מחפשים מרכזיה לעסקים שתייעל את התקשורת בעסק שלכם? כנראה שאתם ממש חייבים להכיר מהי מרכזייה בענן לעסקים בענן. שירות חדשני, טכנולוגי שכל העסקים השונים עוברים אליו כיום. במאמר הבא נדבר על מרכזייה בענן.

מה תקבלו במרכזייה לעסקים בענן?

  1. ניתוב שיחות מעולה ומתקדם

מרכזיית IP מציעה לכם ניתוב שיחות לפי הבחירות של הלקוח שלכם. תוכלו בקלות ליצור תפריט קולי ייחודי לכם והשיחה פשוט תנותב באופן חכם למקום הנכון. אין יותר שיחות שמנותבות למקום לא נכון, יש דיוק וחיסכון בזמן.

  1. שמירה וביטחון מידע

עם מרכזייה לעסקים בענן, אתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שלכם נשמר היטב. הוא שמור במחשב על גבי השרת ומאובטח ברמה גבוהה.

  1. שמירת המידע לאורך זמן

עשיתם הפסקה ביום העבודה ואתם חוששים שתפספסו לקוחות? אל דאגה, המרכזייה החכמה יודעת לשמור על המידע שלכם, לשתף אתכם הודעות במייל וגם לנתב אליכם שיחות לנייד במידה ותרצו בכך. כל האפשרויות עומדות לפניכם ואתם רק צריכים לבחור את הפעולות שטובות עבורכם ועבור העסק.

מרכזיה לעסקים
תמונה: באדיבות i4net
  1. ניתוב לפי מחלקות או עובדים
- פרסומת -

העובד שלכם חולה והעמדה שלו לא פעילה? אין סיכוי שהטלפון יישאר פתוח והוא יקבל שיחות. עם המרכזייה הזו אתם יכולים להגדיר מי כן יקבל שיחות ומי לא. אפשר לעשות זאת ברמת עובד ואפשר גם ברמה מחלקתית.

  1. שיחות ועידה ופגישות

בעזרת המרכזייה לעסקים, אתם יכולים לעשות שיחות ועידה ופגישות שלמות עם מספר אנשים ובקלות. זה מאוד תואם את הקדמה של היום והאפשרות של ארגונים להעסיק עובדים מהבית.

יתרונות נוספים של המרכזייה

עם שרותי מחשוב ענן לעסקים אין צורך בהתקנה פיזית. השרת של המרכזייה נמצא בחוות שרתים ודרכה אתם מבצעים התקנה על מחשבי העסק שלכם. אפשר לומר כי זו הדרך הטובה ביותר כיום למרכזייה בעסק. כבר לא צריך מקום פיזי ליד ארון החשמל וניתן להעביר את העסק דירה ללא כל חשש. מעבר לכך, מדובר בשירות שהעלות שלו הרבה יותר נמוכה כי אין כמעט ציוד ואין באמת התקנה מסובכת. התשלום הוא בדרך כלל חודשי והוא נמוך.

לסיכום, אם אתם מחפשים פתרון תקשורת יעיל לעסק שלכם, כדאי לכם לחפש חברה שמתקינה מרכזייה לעסקים הפועלת באמצעות ענן. מדובר כיום על הדרך הכי מתקדמת להתקשרות עם הלקוחות שלכם. יש לה כל כך הרבה יתרונות והיא מאפשרת לכם לקבל הרבה יותר ממה שקיבלתם בעבר.