שמירה על קירור ונוחות בקיץ – מצעים מתאימים לעונת החום

קרדיט לתמונות PIXABAY

הקיץ כבר כאן וניתן להרגיש אותו בעוצמה רבה. במהלך היום אנחנו מקפידים לקרר את עצמנו במגוון דרכים, אך כדי להיות ערניים במהלך היום עלינו לישון שנת לילה טובה ואיכותית. כדי לישון טוב עלינו להקפיד על מצעים אווריריים ונוחים, ובמאמר זה נסקור את שני סוגי המצעים המתאימים ביותר לעונה החמה – מצעי הכותנה ומצעי הסאטן.

הכותנה היא חומר הגלם המוכר והנפוץ ביותר בעולם הטקסטיל ולא בכדי – מדובר על בד איכותי, נוח, מנדף זיעה ומאוורר במיוחד. הוא ידידותי לעור ומסייע בשמירה על הטמפרטורה הטבעית של הגוף ולכן הוא מומלץ כל כך. מאידך, גם הסאטן מהווה בחירה מצוינת לקיץ, במיוחד כאשר מדובר על מצעים איכותיים מסאטן המכילים את כל התכונות הטובות של בד הכותנה, ולעיתים קרובות היכולת שלהם לצנן ולאוורר גבוהה יותר. שני סוגי הבדים הללו נפוצים כל כך בתחום המצעים כי שניהם מגלמים בתוכם את כל התכונות החשובות לקיץ הישראלי החם.

חווית השינה עם סאטן

חוויית השינה עם בד סאטן היא אחרת. הבד החלק והקטיפתי מספק חוויה מפנקת ומרגיעה במיוחד ומסיבה זו בד זה נחשב נפוץ כל כך בתחום המצעים. הסאטן היוקרתי עשוי מסיבים סינתטיים המספקים מגע נעים ואוורירי שמנדף את הזיעה במהלך השינה וגם מאפשר את הסגנון היוקרתי אותו רבים מבקשים להשיג לעצמם. בעבר הרחוק בד הסאטן היה שם נרדף לבד שאינו נושם היטב, אך מאז ועד היום התחום התפתח וכיום בד הסאטן שהשתפר נחשב לאחד מסוגי הבדים המועדפים על אנשים. המגע שלו עם העור נעים ורך, הוא נוח עם ובלי מיזוג ומתאים במיוחד ללילות החמים והארוכים בישראל וניתן למצוא אותו למיטות יחיד, מיטות וחצי וכמובן מיטות זוגיות. מומלץ לבחור בסט שלם שכולל את הציפה, הציפית וכמובן הסדין, כל אלו יחד הם אלה שיוצרים את החוויה הנעימה בשינה.

כיצד נשמור על אורך החיים של המצעים

כאשר מדברים על שמירה על איכות הבדים לאורך זמן, ישנם טיפים חשובים לשימור ולשימוש בכביסה. הצעד הראשון שכל אחד צריך לעשות כאשר הוא קונה מצעים חדשים הוא לבחון את ההכוונות מטעם החברה היצרנית לאופן השימוש והכביסה. בדרך כלל יהיה פירוט מדויק שיסביר על השימוש בכביסה והייבוש בהוראות היצרן – בפתקית המחוברת למצעים ובדרך כלל גם על אריזת המצעים עצמה.

- פרסומת -

כביסת מצעי כותנה וסאטן מומלצת במים קרים ובשימוש בתכשירים עדינים ומותאמים לכביסה זו. מומלץ לכבס מצעים בנפרד מהכביסה הרגילה, לא למלא את המכונה עד הסוף כדי לא לגרום לכביסה להתערבב ולהילכד זו בזו וכדאי להימנע משימוש במייבש. באופן כללי מומלץ לא לאכול או לשתות במיטה, אבל אם במקרה נשפך אוכל או חלילה אם יש הפרשות בעלי חיים או הילד פספס על המיטה, כדאי לשטוף אותם במהירות ולכבס. את הכביסה כדאי לתלות בצל ולא בשמש ישירה שכן היא עלולה עם הזמן להקשות את הבד.

לסיכום, חוויית השינה שלכם תלויה רבות במצעים שיהיו על המיטה, אך מה שיבטיח את התחושה הנעימה מהם לאורך השנים היא כביסה מותאמת. הקפידו על כך בכל כביסה שתבצעו.