חדלות פירעון – מה זה אומר עליכם?

קרדיט: pixabay

המונח "חדלות פירעון" מגיע מהחוק החדש שמחליף את הליך "פשיטת רגל". אם נקלעתם לחובות ואתם לא מסוגלים לשלם אותם בזמן, אתם חדלי פירעון. אנשים רבים נקלעו לחובות בעקבות תקופה הקורונה. המשבר הביא לגל פיטורין רחב ממעגל העבודה, הפחתת אחוזי משרה- דבר שפגע ביכולת ההשתכרות ובגובה השכר שנכנס לתא המשפחתי וכן לגירעון בחשבון הבנק. משפחה שעד לתקופת הקורונה הצליחה להתקיים משתי משכורות, להחזיק את עצמה ולעמוד בכלל ההוצאות, נקלעה למשבר כלכלי. הדבר ניכר בייחוד במשפחות עם ילדים קטינים שכן הוצאות הילדים הינן רבות, מגוונות ומשתנות: הוצאות ביגוד והנעלה, חינוך, פעוטון, צהרון, חוגים ועוד. במצב בו חלה פגיעה בהכנסות המשפחה וההוצאות המשיכו להיות משולמות כסדרן, חל פער בין ההוצאות להכנסות, דבר שמוביל ליצירת חובות.

עשה ואל תעשה

עורך דין הוצאה לפועל – הדבר הראשון שחשוב, הוא שתכירו בקיום החובות שלכם. התעלמות מהחובות אינה פתרון והיא מחמירה את המצב. תגובת פאניקה אפשרית שקורית לא אחת, היא ריצה לבנק לבקש הלוואה נוספת כדי לכסות הלוואה קיימת וחוזר חלילה. לכן, לפני שאתם מחליטים איך להתנהל, חשוב לפנות לעורך דין חדלות פירעון או עורך דין הוצאה לפועל שמתמחה בתחום זה ויוכל לעזור לכם מהניסיון ומהידע שיש לו, כדי לכוון אתכם וכדי למנוע ממכם לעשות טעויות בתקופה קשה ולחוצה זו.

למה חשוב לפנות לעורך דין?

- פרסומת -

עורך דין פשיטת רגל – ייעוץ משפטי בתקופה רגישה שיש חובות, במיוחד כאשר נושים לוחצים עליכם להחזיר את החוב שלהם ומאיימים לנקוט נגדכם בהליכי גבייה, יכול להציל אתכם ממתן התחייבויות שלא תוכלו לעמוד בהם ולמנוע מהנושים לפעול נגדכם, לדוגמה: לעקל את חשבון הבנק שלכם, לעקל את המשכורת שלכם, להטיל הגבלה על רישיון הנהיגה- דבר שיכול לפגוע בפרנסה שלכם ועוד. לכן, אל תוותרו על הזכויות שלכם. פנו לעורך דין הוצאה לפועל או עורך דין חדלות פירעון מקצועי ואנושי, אשר יעזור לכם להסדיר את החובות שלכם וגם להבין את החששות שלכם ולתמוך בכם בכל תקופת ההליך.

המאמר בחסות חדשות ראשון לציון  עידכונים סביב השעון  https://rishon.bignews.co.il/