אולפן וירטואלי – לקידום העסק שלך

(צילום: Pixabay)

יש דרכים רבות לקדם את העסק. בעלי עסקים רבים מבינים היום שאחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא להעניק ללקוחות שלהם תוכן בעל ערך. ניתן לעשות זאת בכתיבה וניתן גם לעשות זאת על ידי הפקה וצילום של תוכנית הנחיה או אירוח, הפקת סרט תדמית או קליפ מקצועי ומושקע עבור החברה.

תוכן שיווקי 22/12/2019

כאשר אנשים שומעים את צמד המילים תוכנית הנחיה הם נבהלים ומדמיינים אולפן גדול, המון מצלמות חגות סביב, רעש של קהל היושב לצפות בתוכנית וכיוצא בזה. כל זה אולי היה נכון פעם. כיום יש דרך הרבה יותר פשוטה ונוחה לצלם ולהפיק תוכניות מצולמות מסוגים שונים, דרך אשר יכולה להתאים גם לבעלי עסקים פרטיים, גם לארגונים, חברות מדיה ואתרי אינטרנט. קוראים לזה – אולפן וירטואלי.

סט צילום וירטואלי

הצוות המקצועי שלנו בחברת SUN VIDEO הוא צוות כל כך מיומן ומנוסה שהוא יכול לעצב לכם סט צילום וירטואלי שמרגיש כמו אולפן אמיתי לכל דבר. על הסט הזה נצלם אתכם ועבורכם תוכנית ברמת שידור גבוהה ואיכותית. אפשר לצלם את הקליפ באולפן מסך ירוק, זו אפשרות זולה ומתקדמת יותר, כיוון שניתן לשלב בשלבי העריכה קטעי קריינות, רקעים שונים, הנפשות מעניינות, מוזיקת רקע, כתוביות ועוד.

- פרסומת -

לשימוש באולפן וירטואלי, יש יתרונות רבים עבור העסק שלכם. אחד היתרונות הגדולים הוא שבעזרת אולפן וירטואלי ניתן להפיק תוכניות בתקציב נמוך, ללא צורך בהקמה של סט פיזי. שני אנשי צוות בלבד נדרשים לקונטרול של הסט, דבר שמוזיל ומקל עוד יותר על ההפקה. יתרון נוסף הוא שניתן לשלב בתוכניות האולפן המצולמות באולפן הווירטואלי תוכן אינטראקטיבי ולשתף את הצופים בפייסבוק, בסקייפ וכדומה.

יתרונות נוספים של צילום תוכנית בסט הצילום הווירטואלי הם אפשרות לשידור חי או סטרימינג, אפשרות לאחסן את השידור בשרתים, אפשרות להחלפת סטים במהלך השידור וכן, שילוב תוכן חיצוני להעשרת השידור או התוכנית. כל היתרונות האלו מאפשרים לנו ולכם ליצור שידור איכותי ומקצועי, כזה שאפילו אפשר להפיץ לחוץ לארץ.

בנוסף, באולפן אפשר להפיק סרטי תדמית לעסק, קליפים מעניינים ומקוריים על מוצרי ושירותי העסק, פרסומות ברמה גבוהה ועוד.

תוכניות לעובדים ועוד

חברות, ארגונים ועסקים רבים הפיקו באולפן של חברת SUN VIDEO תוכניות שונות כגון תוכניות הדרכה לעובדים, תוכניות לצורכי שיווק פנים או חוץ. גם חברות מדיה ואתרי אינטרנט יכולים ליהנות מהשירות של האולפן הווירטואלי ולשלב שידור חי עם עדכוני פייסבוק או טוויטר, עם סרטוני יוטיוב ברקע ועם שאר אפשרויות של שילוב תוכן אינטראקטיבי, המרחיבות את גבולות האולפן הפיזי הקלאסי.

באולפן הווירטואלי של חברת ההפקות SUN VIDEO, תוכלו למצוא מענה לכל הצרכים העסקיים והשיווקיים שלכם, וזאת מבלי להשקיע רבות באולפן פיזי, בסט עם תפאורה ושאר ארגונים. כך תוכלו לחסוך בעלויות רבות מחד ועדיין לקבל מוצר איכותי ומקצועי מאידך.