"אופיר ביכורים" תרמה ערכות למידה לילדי המחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר

ערב חג פורים , אופיר ביכורים תרמה ערכות לימוד וחוויה לבילוי משפחתי – "זאת המשפחה שלנו" – המחנכות לערכים – כבוד , שיתוף ונתינה, עבור ילדי בית החולים שניידר.

עטרת זרביב 27/03/2011

"אופיר ביכורים" תרמה ערכה הכוללת מגוון מתנות לבילוי משפחתי איכותי באריזה אחת – ספר לתיעוד חוויות משפחתיות, מסגרת לתמונה משפחתית, ומשחקי מסלול. התרומה לקהילה הינה חלק מהחזון הארגוני של אופיר ביכורים, הדוגל בחיזוק הקשר של הארגון ועובדיו עם הסביבה והקהילה, תוך דגש על עידוד התרבות בישראל וקידומה.

אודי אוחנה , מנכ"ל אופיר ביכורים מציין : "המחויבות הקהילתית והחברתית שלנו הפכה ממורשת אישית לרוח המפעמת בארגון כולו. זוהי מחויבות המבוססת על מסורת של אכפתיות, דאגה ומעורבות בקהילה ערכים אשר הונחלו בארגון מאז הקמתו. כיום בהיותנו בית תרבות והוצאה לאור המוביל בישראל ליוצרים בראשית דרכם, לנוכחותנו במקום מסוים כמעסיק המעורב חברתית, יש השפעה רבה. אנו מודעים להשפעה זו ובוחרים למקם אותה במקום בו היא נחוצה ביותר".

- פרסומת -

מעורבות ואחריות חברתית הינם ערכים מרכזיים בעבודתה של בית ההוצאה לאור ליוצרים בראשית דרכם כ"אופיר ביכורים". במסגרת התרבות הארגונית , יוזמת אופיר ביכורים פרויקטים חברתיים, אנושיים וחינוכיים בהם היא נוטלת חלק. אופיר ביכורים מעודדת יוזמות אלה מתוך תפיסה שפעילויות של תרומה לקהילה מחזקות את הקשר של הארגון ועובדיו עם הסביבה ואת תחושת הסיפוק והשייכות בקרב העובדים.

בעשייתה הענפה של אופיר ביכורים למען הקהילה ישנו דגש רב על קידום הספרות והחינוך בישראל – החברה יזמה את פרויקט "גלגולו של ספר", פרוייקט תרבותי-חינוכי, עבור ילדי הגיל הרך ותלמידי בתי הספר, אשר באמצעותו נחשפים הילדים לעולם הסובב את הספרים והסופרים, מקבלים מידע ומשתתפים בהליכי ההוצאה לאור.

לצד כל פעילויות אלו ממשיכה החברה בהירתמותה למען החברה על ידי מתן תרומות לחולים, נזקקים עם דגש על אוכלוסיות בפריפריה . החברה יזמה את פרויקט ניידת "אופיר ביקורים- קוראים לך דברים טובים" במסגרת הפרויקט אופיר ביכורים מגיעה למקומות שונים בארץ ומקיימת הפנינג צבעוני לילדים, הכולל : דוכנים מפנקים של :שערות סבתא ופופקורן ומכירה של ספרים בעלות מוזלת, לטובת עידוד הקריאה ומכוונות לספר . לניידת הביקורים, מצטרפים ידוענים מתחומים שונים, המעצימים את החוויה.

אופיר ביכורים לא רק עושה רבות מחוץ לחברה, כי אם גם פנימה- החברה מעודדת את גיוסם של עובדים בעלי צרכים מיוחדים . אוחנה מדגיש : "אופיר ביכורים חברה המובילה לא רק בתחומי פעילותה התרבותיים-החינוכיים כי אם גם בעשייתה העניפה למען הקהילה, מקפידה על מעורבות רצופה בקהילה ומשתדלת לתרום ככל שביכולתה, במגוון רחב של היבטים. המעורבות הזאת נבנית לאורך זמן ובאה לידי ביטוי בתחומי פעילות רבים ומגוונים הנוגעים בכל אחד מאיתנו".