אורח הכבוד בבורסת היהלומים: הרב הראשי לישראל

(צילום: אפי שמח)

חתן פרס ישראל והרב הראשי לשעבר (ואביו של זה הנוכחי), הרב ישראל מאיר לאו, הגיע כאורח הכבוד יחד עם ראש עיריית ר"ג ובכירי בית החולים איכילוב לאירוע קבלת פנים ייחודי בבורסת היהלומים ברמת גן.

אביעד ברטוב 01/04/2018

חתן פרס ישראל, הרב ישראל מאיר לאו, היה אורח הכבוד באירוע חגיגי שערכה הנהלת בורסת היהלומים ברמת-גן, לרגל חג הפסח, בקרב 3,000 חברי הבורסה. יחד עמו לקחו חלק באירוע פרופסור רונית לובצקי – מנהלת מערך המיון בבית חולים דנה, פרופסור דרור עובדיה – מנהל מחלקת אורתופדיה בבית חולים דנה, פרופסור גד קרן – מנהל המערך הקרדיולוגי בבית חולים איכילוב בתל-אביב וראש העיר רמת גן מר ישראל זינגר.

קבלת הפנים נערכה בלשכת נשיא הבורסה מר יורם דבש שפתח את האירוע ואמר כי בחודשים האחרונים מורגש שינוי חיובי בעסקי היהלומים וחברות בבורסה יוצאת מהמשבר הקשה שפקד אותה. עוד ציין דבש בדבריו כי בשנתיים האחרונות הגיעו מספר פרויקטים להבשלה ועכשיו מתחלים לקצור את פירותיהם. ביניהם חברות סטארט אפ רבות המחכות להיכנס לבורסה ולקיים שיתופי פעולה במסגרת החממה הטכנולוגית שהוקמה ומיזם המטבע הווירטואלי ופרויקט עלי באבא, שני המפעלים שהעבודות להקמתם נמצאות לקראת בנייה ומרכז המכירות הפומביות שהעבודה עליו מתחילה בימים אלו.

מאחל לבורסה פריחה

- פרסומת -

ישראל זינגר ראש העיר רמת גן עדכן על ההתפתחויות והתכניות לפיתוח אזור מתחם בורסת היהלומים ברמת גן, בניהם: פרויקט "דירה להשכיר" במסגרתו יבנה דיור מוגן ואיכותי לסטודנטים ולבני הגיל השלישי. בנוסף, 6-7 מגדלים נמצאים בשלבי המתנה לאישורי בנייה מסוגים שונים בוועדות העירייה. עוד סיפר זינגר כי במתחם הבורסה נמצאים למעלה מ-60 אלף תיירים המגיעים לרכוש יהלומים ובעיקרם מגיעים מסין. תיירים אלו נמצאים במתחם בממוצע כשעתיים. המטרה להגדיל את זמן שהייתם ל-4 שעות ואת הכמות לכ-400 אלף איש לטובת כל הנמצאים במתחם.

עוד עדכן זינגר כי בזמן הקרוב ניתן יהיה להשכיר אופניים במתחם הבורסה מכל מקום שרוצים ולהחזירם בכל מקום וכך יוכלו ציבור העובדים ומבקרים בבורסה לנוע במתחם על אופניים ללא צורך ברכבים.

הרב ישראל מאיר לאו ברך את חברי הבורסה ואיחל להם כי כפי שהאביב מסמל פריחה כך גם הוא מאחל ומייחל לפריחתה של הבורסה. עוד סיפר הרב לאו כי גם הוא כמו הבורסה ציין השנה 80 שנה להיוולדו. הרב אמר כי בעוד שאצל הבורסה 80 שנה להיווסדה זו חגיגה הרי שאצל אנשי ציבור להגיע לגיל 80 זוהי גבורה ולכן נקרא גיל 80 גיל הגבורות.

פרופסור רונית לובצקי תפסה את מירב תשומת הלב כשהתברר כי היא בתו של צבי לובצקי שחקן העבר האגדי של הפועל תל אביב וכוכב נבחרת ישראל בכדורסל. לנוכחים הסבירה פרופסור לובצקי כי הקשר של בית החולים עם בורסת היהלומים הינו קשר רב שנים ובית החולים נהנה מאוד מתרומות חברי בורסת היהלומים במהלך כל השנה ובמיוחד בחגים.

בסיום הברכות, הרימו הנוכחים כוסית יין לברכה ולכבוד האביב שהגיע.

עוד לקחו חלק באירוע יו"ר מכון היהלומים מר בועז מולדבסקי, נשיא התאחדות היהלומנים מר קובי קורן, מ"מ מקום נשיא הבורסה מר חזי בלום, נשיא התאחדות אבני החן שלמה אשד, חברת הנהלת הבורסה אמה ינובר, נשיאי בורסת היהלומים בעבר ו-3,000 חברי ועובדי בורסת היהלומים.

הערה 1

Comments are closed.