איך אימון ב-EMS club יעזור לכם להוריד במשקל?

(צילום: תמונה: באדיבות אתר pixabay)

"מפת ההשמנה" של ארגון הבריאות העולמי מדבר על מעל 30% מכלל האזרחים של מדינות העולם המערבי – ומעל 50% מהילדים, הסובלים מהשמנה.

כמחצית מהאוכלוסייה בישראל, הממוקמת לצערנו במעלה הרשימה של המדינות ב – OECD הסובלות מ"מגיפת ההשמנה", נמצאת בתהליכי דיאטת הרזייה כמעט תמידיים, בניסיון להוריד במשקל.

עידן הראל 12/02/2018

שילוב מאוזן בין תזונה בריאה ואימון גופני המשפיע על תפקוד מערכות הגוף, השרירים, המשקל, חילוף החומרים, ועוד – הוא המפתח להשגת המשקל האידיאלי, אך אין ספק שעבור רבים מדובר באתגר שקשה לעמוד בו. אימון ב EMS club הופך את השמירה על הכושר למשימה פשוטה, קצרה וממוקדת, שמסייעת בתהליך ההרזיה ובשמירה על משקל תקין וגוף בריא. כיצד? קראו ותגלו – או פשוט קבעו את אימון הראשון שלכם, והגיעו להתחיל את השינוי המיוחל בחייכם, ממש עכשיו.

שגרת פעילות גופנית קבועה – טוב לגוף, כמו גם לנפש

- פרסומת -

בתקופה האינטנסיבית שבה אנו חיים, רבים מאיתנו מוצאים עצמם משקיעים את מרבית שעות הערות בטיפוח הקריירה או בגידול הילדים, ושוכחים שחשוב להשקיע זמן גם בעצמנו, בבריאות, בשמחת החיים שלנו ובשמירה על שגרת חיים בריאה. עודף משקל הפך נפוץ כל כך, עד כי רבים מאלה הסובלים ממשקל עודף אינם מודעים לחומרת מצבם – הם שכחו, כמה נעים יותר לחיות בגוף חזק, בריא וגמיש, כמה קל לשמור על שגרת חיים נינוחה, וכמה פשוט יותר לבצע את מטלות היום, כשהשרירים חזקים, והגוף מאוזן ובריא.

בשנים האחרונות, ניתן לראות מגמה מבורכת של עליית המודעות לחשיבותו של אורח חיים בריא, עם קבוצה הולכת וגדלה של אנשים המקפידים על פעילות גופנית ותזונה בריאה. מכון הכושר EMS club מסייע לאלה המעוניינים להוסיף לשגרת היום העמוסה פעילות גופנית קבועה, בכך שהוא משפיע משמעותית של משקל הגוף, משפר את הפעילות של מערכות הגוף – וכל זאת, במסגרת אימונים של עשרים דקות בלבד, פעם אחת בשבוע בלבד – לקבלת תוצאות אופטימאליות.

במה האימון בEMS club שונה מכל פעילות גופנית אחרת?

האימון הממוקד של EMS club הוא אידיאלי עבור מי שמעוניין לשלב בין ספורט, אורח חיים בריא וכל זאת לצד שגרת חיים אינטנסיבית. התוצאות שניתן להגיע אליהן בעזרת האימון נראות לעין בתוך זמן קצר, כאשר מדובר בעשרים דקות, אחת לשבוע, שהן שוות ערך ל-4 שעות בחדר כושר.

כדאי לדעת כי האימון ב-EMS club יכול להתאים גם לאנשים שחושבים שהם אינם מסוגלים פיזית להתאמן, בשל כאבי שרירים שונים או פציעות ספורט שהופכות את האימון הגופני למאתגר במיוחד עבורם. הטכנולוגיה החדשנית של EMS club מאפשרת אימון אינטנסיבי ללא עומסים על השרירים, וזו אחת הסיבות לשיפור הנצפה באימונים קבועים ב-EMS club במקרים של כאבי גב, מחלות הנובעות מכשל בחילוף החומרים, ועוד.

מומלץ להתנסות באימון ראשון במחיר מיוחד

האימון ב-EMS club מבוצע בטכניקה ייחודית הכוללת פעילות גופנית וגריית שריר חשמלית עדינה – המאפשרת שילוב כל קבוצות השרירים בגוף בכל אימון. מומלץ להירשם לאימון היכרות ראשון, וליהנות ממחיר מיוחד ואטרקטיבי. אנחנו משוכנעים שאיכות האימון וההרגשה שלאחריו, ישכנעו גם אתכם, שמסגרת אימונים קבועה ב-EMS club תסייע לשמור על משקל תקין, שרירים גמישים וגוף חזק – גם בשגרת יום עמוסה במיוחד. צרו קשר עם רשת EMS club, ומאמן כושר אישי יבנה עבורך תוכנית המותאמת לך: 2338*.