איך בוחרים פח אשפה

צילום: pexels

פח אשפה מהווה פריט בסיסי וחשוב מאוד בכל בית. הישראלי הממוצע מייצר כשני ק"ג אשפה ביום ועל כן, עליו להתאים את פח האשפה הטוב והמדויק ביותר עבור הצרכים שלו. בשנים האחרונות ניתן לומר כי חלה עליה במודעות של הציבור לשמירה על איכות הסביבה ועל כן, לא מעט אנשים מעוניינים להפריד את הפסולת הביתית שלהם לפסולת פריקה ביולוגית רטובה ופסולת יבשה שכן, מדובר על דבר חשוב מאוד לאיכות הסביבה ועל כן, לא מעט אנשים זקוקים לפחות לשני פחי אשפה בביתם.

כיצד תבחרו פח אשפה?

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של פחי אשפה ועל כן, לא קל לבחור את הפח המתאים והמדויק ביותר לצרכים. לא פעם, אנשים מעוניינים כי פח האשפה שלהם ישתלב בעיצוב המטבח ועל כן, הם מחפשים פח דקורטיבי. טרם בוחרים פח אשפה או שני פחי אשפה, חשוב מאוד לשים דגש על כמה פרמטרים על מנת שהבחירה שלכם תהיה הטובה ביותר:

הפרמטר הראשון הוא גובה הפח. חשוב מאוד להתאים את גובה הפח למקום המיועד לו במטבח כאשר חשוב מאוד לקחת בחשבון מקום למכסה של הפח. אם המכסה עולה כאשר פותחים את הפח יש לקחת זאת בחשבון. לא פעם כדאי למדוד את המקום הרלוונטי עבור הפח ואת מידות הפח על מנת להתאים את הפח למקום שבו הוא עתיד להיות.

- פרסומת -

פרמטר נוסף שחשוב מאוד לשים עליו דגש הוא נוחות השימוש בפח. כדאי לבחור פח שעשוי מחומרים קלי משקל כגון: פלסטיק, נירוסטה ועוד. כמו כן, ניתן למצוא כיום פחי אשפה עם גלגלי הזזה. אם מדובר על פח גדול שעתיד להכיל לא מעט זבל, יהיה נוח הרבה יותר להזיז אותו ממקום למקום באמצעות הגלגלים. כמובן שחשוב מאוד לבדוק האם קל ונוח להוציא שקיות זבל מהפח ולשים בו שקית זבל. רצוי מאוד שהפח גם יתפוס כמה שפחות שטח ויחד עם זאת שהנפח שלו יהיה גדול.

פרמטר נוסף שכדאי לשים עליו דגש טרם בוחרים פח אשפה הוא האופן שבו הפח נפתח. במקומות ציבוריים שבהם מרוקנים את הפח כמה פעמים ביום מומלץ מאוד להשתמש בפחים פתוחים ללא מכסה חלל. בבית פרטי לרוב יהיה אפשר לבחור בפח עם מכסה. אצל מרבית האנשים הפסולת לרוב מכוסה ומרוקנת אחת ליום או יומיים ועל כן, חשוב לבחור את פתיחת הפח המתאימה לכם ביותר. ניתן לבחור כיום פחים בעלי פתיחה של פדל דוושה רגלית, באמצעות מגע טאץ' שבו לוחצים על המכסה, בנוסף לעיתים יש צורך להשאיר את הפח פתוח לאורך זמן כאשר מקלפים ירקות לדוגמא או כדי להחליף שקיות ועל כן, חשוב שפתיחת הפח תאפשר להשאיר אותו פתוח לפרק הזמן המדובר בצורה נוחה.

התאמת שקיות אשפה לפח האשפה

אחד הדברים שיש לשים עליהם דגש כאשר רוכשים פח אשפה הוא התאמת שקיות אשפה איכותיות לפח. חשוב לבחור בפח אשר ניתן לבחור עבורו שקיות אשפה מותאמות ואיכותיות, אשר הן מחוזקות בתפרים כפולים למניעת קריעה של השקית וטפטוף. חשוב מאוד לדייק במידות של השקיות בהתאם לפח שתבחרו שכן, שקיות לא מותאמות לפח, לא יענו על המטרה שלהן בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד לאוורר את הפח עד כמה שניתן. כדאי לבחור בפח שכולל פתחי אוורור וניקוז בחלק הפנימי שלו וכן, פח שיכיל פילטר על מנת שהוא לא ידיף ריחות לחלל החדר.

מכיוון שההיצע כיום בתחום פחי אשפה הוא גדול, אם אתם זקוקים לפח אשפה לביתכם, לבית העסק שלכם, למשרד שלכם או לכל מקום אחר, חשוב שתרכשו אותו במקום הטוב ביותר אשר ניתן למצוא בו מגוון פחי אשפה איכותיים.