איך תדעי אם הוא בוגד בך?

זוגות רבים מתנהלים כך שקיימת חשדנות ביניהם שלא תמיד יש להם אומץ או נכונות לבדוק האם היא מוצדקת. במקרים רבים מישהו מהם מחליט לשכור חוקר פרטי בצפון או במרכז כאשר הוא רוצה להיות בטוח ואינו יכול לקבל תשובות שמספקות אותו. במקרים אחרים אנשים מחליטים על סמך אינטואיציה או שיש סימנים של בוגד שהם מפרשים כבגידה ממש. בכל מקרה, רצוי לא להניח הנחות פזיזות מבלי לקבל לכך הוכחות משום שהפגיעה ביחסים ובאמון יכולה להיות בלתי הפיכה ותגרום לגירושין למרות שלא הייתה שום בגידה בשטח. חשוב לדעת שמי שמתמחה בכך לא עושה את העבודה מבלי לתת הוכחות חותכות לכאן או לכאן ולכן רק אנשי מקצוע טובים באמת יכולים לעזור לכם לקבל מידע.

מה חשוב לדעת על סימנים של בגידה?

אם גיליתם מה שאתם חושבים שהם סימנים של בוגד, אין ספק שעדיף לפנות קודם לייעוץ של משרד חקירות כדי לקבל כלים להתמודד עם זה ולהחליט מה לעשות. לא תמיד נחוצה חקירה. יכול להיות שידריכו אתכם מה לעשות כדי לקבל הוכחות וזה יהיה לא פחות אפקטיבי מאש חקירה במקרים כאלה יכול להיות אפילו שזה יהיה אמין יותר במשפט או בטיפול זוגי. עם זאת, אם אתם באמת רוצים לקבל תשובות רק חוקר פרטי יכול לתת לכם אותן גם כאשר הוא מכוון אתכם מה לעשות. במקרים אחרים נחוץ משרד חקירות.

סימנים שאפשר לזהות בקלות

בבגידה חייבים להשתמש באמצעי תקשורת אולם הוא לא חייב להיות רק הטלפון הפרטי של בני הזוג. אפשר לקנות טלפון פשוט עם כרטיס חיוג ואפשר לתקשר גם בעבודה או דרך האינטרנט באתרים כמו פייסבוק. אם בני הזוג עסוקים יותר מדי באינטרנט, יותר מהרגיל, וגם לא אוהבים להראות לכם את הדף שלכם למקרה שתקפוץ הודעה כלשהי, יש חשד לכך שהם משתמשים בו כטלפון. כמו כן, הזמן שלהם הוא מוגבל בדרך כלל ולכן אם יש להם יותר זמן לעיסוקים אחרים זה בא על חשבון הזמן הפרטי שלכם וזה בכל מקרה מעורר חשד. מומלץ לבדוק את פירוט כרטיס האשראי שלהם או האם הוציאו כסף מזומן כדי לדעת בוודאות אם צדקתם.