איתי זר התמוטט במאהל המחאה של ההתיישבות הצעירה

איתי זר שובת הרעב במאהל ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה איבד את הכרתו. אמבולנס פינה אותו לבית חולים. ראש מועצת שומרון יוסי דגן ששובת איתו רעב: "אם חלילה יקרה פה אסון זה באחריותו המלאה של נתניהו"

איתי זר משובתי הרעב באוהל ההתיישבות הצעירה מול משרד ראש הממשלה התמוטט בזרועותיו של ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן, בעת שרב גוש קטיף לשעבר הרב קמינצקי נשא דברי חיזוק לשובתי הרעב. אמבולנס של מד"א פינה אותו מהמקום.

איתי זר הוא מייסד חוות גלעד, אחד היישובים הצעירים, שמנותקים ממים וחשמל באופן מסודר ודורשים מראש הממשלה לאשר ביום ראשון את הסדרת ההתיישבות הצעירה וחיבור 46 ישובים צעירים ו 25,000 בני אדם למים וחשמל.

אוהל המחאה נפתח לפני שבועיים, לפני כ 9 ימים החלו תושבים מההתיישבות הצעירה לשבות רעב במקום. היום הצטרף לשביתת הרעב ראש מועצה אזורית שומרון יוסי דגן שאמר: "אם חלילה יקרה כאן במאהל המחאה אסון, זה באחרויותו המלאה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אני קורא לראש הממשלה להתעשת לסיים את הפרשה המבישה הזו של חוסר ההסדרה של ההתיישבות הצעירה, מזעזע שצריך להגיע למצב כזה, יושבים מוחים מול משרד ראש הממשלה כבר שבועיים ומבקשים דבר אלמנטרי, שמזעזע שצריך בכלל לבקש אותו. מים וחשמל ל 25,000 ילדים נשים וטף. עד לרגע זה לא טרח ראש הממשלה לפתור את המצוקה הנוראית הזו".

מנכ"ל מועצת ישע יגאל דילמוני ששובת גם הןא רעב: "אני עדין מזועזע ממה שקרה. ידידי איתי זר שובת רעב למעלה משבוע התעלף לידנו היום. זה לא נורמלי שצריך לשבות רעב כדי לקבל הסדרה הומניטרית. זו ממש סכנת חיים. מה עוד צריך לקרות כדי שראש הממשלה ושר הביטחון יפסיקו להתעלל בנו?"