איתמר בן גביר נשא את נאום הבכורה בכנסת: "אשתדל לייצג את עם ישראל כולו"

ח"כ איתמר בן גביר יו"ר עוצמה יהודית וחבר סיעת הציונות הדתית נשא היום את נאום הבכורה שלו במליאת הכנסת, כחבר, סוף סוף, בכנסת ה-24.

בנאומו התייחס בן גביר לתקופת בית הוריו, ילדותו, הקשיים, ולפעילותו הפוליטית. מגיל 14 חווה את ימי האינתיפאדה הראשונה, ולא יכול היה להשלים ולקבל את השתיקה מול רצח יהודים. הצטרף לתנועת מולדת ובהמשך לתנועת כך של הרב כהנא הי"ד. בעקבות זאת נרדף על ידי הממסד והוגשו נגדו כתבי אישום רבים.

בן גביר סיפר: "יותר מ-53 כתבי אישום מופרכים והזויים הגישו נגדי הפרקליטים בראשם שי ניצן וטליה ששון, מתוכם ב-46 זוכיתי! יותר משמונים וחמישה אחוזים. במדינה אחרת, אותם פרקליטים היו הולכים הביתה אבל בישראל, רק בישראל, הצמד הזה הפך להיות הצמד שמנהל את המדינה.. לצערי, לא רק שהם ניהלו את המדינה, אלא גם עשו זאת בחוסר הוגנות ויושרה מינימלית – אלה שרוממות זכויות האזרח בגרונם כביכול, הם אלה אשר גרשו אותי ואת רעייתי אילה שכזוג צעיר עברנו להתגורר בגוש קטיף כדי למנוע את הגירוש".

בנאומו הזכיר ח"כ בן גביר את הרב כהנא הי"ד ולדבריו: "עשו לו רצח אופי, כן, הרב כהנא שהברנז'ה אוהבת לשנוא, הרב כהנא שעלה מארצות הברית לאחר שפעל נגד האנטישמיות, הרב כהנא שמסר נפש למען יהדות ברית המועצות, ועשה כל זאת באהבת ישראל גדולה".

במהלך נאומו הצהיר ח"כ בן גביר שיפעל למען הזהות היהודית, נגד הגיור הרפורמי, למען חינוך ילדי ישראל, יקדם רפורמה בעולם המשפט, יפעל למען חיילי צה"ל, למען הציבור החרדי, למען המתיישבים ולמען אוכלוסיות שונות ובהם ציבור הנכים, הקשישים, ההורים הגרושים והחקלאים שממשלת ישראל מזניחה.

- פרסומת -

בהמשך הבטיח: "אפעל בעזרת השם כדי שהריבונות תחזור לירושלים בכלל ולהר הבית בפרט, כדי שתמונות כמו שראינו אמש של קבוצות בריונים שמכים שוטרים, שצועקים חמאס חמאס ומודיעים לנו הם בעלי הבית על ירושלים ובעיקר על הר הבית, לא ישמעו ולא יראו".

את הנאום המרגש סיים במסר של אחדות: "אני מייצג את הציבור חובש כיפת השמים. אני לא אוהב את השם חילוני כי זה מלשון חול ושום יהודי לא חול – כולם קודש. אני מייצג את הציבור החרדי, מייצג את הציבור המסורתי, ומייצג גם את אלה שאינם יהודים אבל נאמנים למדינת ישראל ונלחמים אתנו כתף אל כתף וכמו שאני אומר לחברי בעדה הדרוזית, יש בינינו לא רק ברית דמים אלא גם ברית חיים. אשתדל בעזרת השם לייצג את עם ישראל כולו".