באדיבות ארגון 'הצלה". הנחות ברכישת ביגוד לחג הפסח

ביוזמה מיוחדת השיגה הנהלת ארגון "איחוד הצלה" הנחות משמעותיות לכלל הציבור לקראת חג הפסח.

חיים נחתומי 24/03/2009

בימים האחרונים, הצליחה הנהלת הארגון להשיג הנחות משמעותיות ל-1500 מתנדבי הארגון ברכישת ביגוד לקראת חג הפסח. ההסדר שהושג עם כמה חנויות מובחרות ובהם סודרו הנחות משמעותיות ברכישת כובעים, משקפיים וחליפות עברו מפה לאוזן והנהלת הארגון קיבלה פניות רבות מהציבור הרחב שביקש גם הוא ליהנות מההנחה שהשיגו למתנדבים.

בעקבות כך, יזמה הנהלת "איחוד הצלה" פניה מיוחדת למנהלי החנויות 'עינית', 'מידות טובות' ו'בורסלינו' ולאחר דין ודברים הסכימו בעלי החברות להעניק את ההנחה המשמעותית לכלל הציבור, כאשר בנוסף להנחה, החברות מתחייבות להעניק תרומה נכבדה לפעילות מצילת חיים בעד כל רכישה שתיעשה במסגרת המבצע לציבור.

- פרסומת -

כאמור, המבצע מתנהל בחנויות 'עינית' שמעניקה עשרים וחמישה אחוזי הנחה על כל רכישת מסגרת בתוספת עדשות, חברת הכובעים 'בורסלינו' מוזילה את עלות רכישת כובע באופן משמעותי וחברת 'מידות טובות' תעניק הנחה משמעותית של מאתיים שקלים ברכישת חליפה. ההנחה בכפוף למילוי טופס אותו ניתן יהיה להשיג ברשת חנויות "בורסלינו", בבני ברק רח' קוטלר 3, ובירושלים רח' יחזקאל 29.

בארגון "איחוד הצלה" מברכים על הירתמותם של החברות לסייע לקהילה בימים אלו של מיתון וקשיים כלכליים בהם הציבור כולו נתון בו, "אין ספק שהיוזמה תסייע למשפחות ברוכות ילדים להעביר את החג הקרוב בצורה קלה יותר, כאשר העלויות של רכישת הביגוד יופחתו בצורה משמעותית בעקבות ההנחה" אמרו בהנהלת הארגון.