איך מומלץ לבשל בשר? 

אין כמו ארוחה טעימה ועסיסית הנאכלת בחצר הבית. ארוחה בה אתם מכינים את הבשר והתוספות במקום על גריל גז או מעשנת בשר העומדת בחצר או במרפסת שלכם. זו בהחלט עשויה להיות ארוחה מיוחדת וחגיגית בין אם היא מיועדת למשפחה ובין אם היא מיועדת לאירוח של משפחה וחברים. פה נסקור מספר אופציות רלוונטיות להכנת ארוחה טובה ועסיסית בחוץ:

גריל גז

כדי לבחור את גריל הגז שהכי מתאים לכם חשוב לבדוק מה רמת המיומנות שלכם בהפעלת מכשירים, מה נפח הצורך שבו תשתמשו במכשיר, האם תשתמשו בו בתדירות גבוהה? האם תכינו ארוחה למספר משתתפים מצומצם או רחב? סוגים שונים של גריל גז יתאימו לצרכים שונים. אז חשוב לאפיין את הצרכים שלכם כדי לבחור את המכשיר המתאים לכם ביותר שיענה על הצרכים המדוייקים שלכם. 

גריל גז- סוגים שונים

בגריל גז קיים חלק של כיריים וחלק של סורגי גריל. חלקים אלה מאפשרים לכם שיטות צליה שונות של הבשר. כיריים של גז מאפשרות לכם בישול על גז מחוץ לבית שזו בהחלט חוויה אחרת של הכנת אוכל. ומגוון את האפשרויות השונות להכנת אוכל בחוץ. גריל גז הינו נוח מאוד לתפעול תוך מספר דקות החום כבר מגיע לדרגה הרצויה המתאימה לבישול, ניתן לבשל בו בצורות שונות. צלייה על האש ישירות, בישול או הקפצה במחבת. בגריל גז קיימות חוגות המאפשרות לכם בקרה ויכולת ויסות של טמפרטורת הגז. בנוסף, גריל גז אינו מתלכלך ומתמלא פחם ואפר כמו בגריל פחם. כך שהניקיון והתחזוק שלו נוחים וקלים בהרבה.

בין הסוגים השונים של מכשירי גריל גז ניתן למצוא מכשירים בעלי מספר מבערים משתנה שכמובן מתאים לאירוח בסדר גודל כזה או אחר. ויש לבחור את המכשיר המתאים תוך הערכה שלכם לגבי כמות המזון שתרצו להכין בו זמנית. קיימים מכשירי גריל גז בעלי מכסה המאפשר להשתמש בגריל גז לאופציה נוספת של אפיה. בנוסף, אביזרי עזר לגריל גז ישפרו את חווית ההכנה של המזון, אביזרי העזר הם רשתות, כלים ייעודיים לתבלינים, מלקחיים ומרית. 

מעשנת בשר

- פרסומת -

מעשנת בשר הינה מכשיר שצובר פופולריות רבה. מעשנת בשר פועלת על גז, ולכן נהנית מהיתרון של נוחות הדלקה ומהירות רבה של מספר דקות בהגעה למידת החום הרצויה לצורך עישון הבשר. קיימות מעשנות בשר שניתן להוסיף להן שבבי עצים במקום המיועד לכך, שבבי עצים יעניקו ארומה מיוחדת ויעשירו את הטעם של הבשר בטעם של עישון.