"בדואיסטן": הספר החדש והמרתק של תנועת רגבים שישאיר אתכם המומים ממה שקורה בנגב

אחת הבעיות שעימם מתמודדת מדינת ישראל בשנים האחרונות בצורה מתמשכת ממוקמת בדרום. פרוטקשן, פשיעה, נשק בלתי חוקי, פריצה לבסיס, השתלטות על קרקעות, גידולי סמים וחממות קאנביס וזאת לצערנו רק רשימה חלקית ביותר. רק לפעמים הנושאים האלו מגיעים לחדשות ופותחים מהדורות.

וכך, חזונו של ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, על חשיבות הנגב, שבו לדבריו ייבחן העם בישראל, מקבל כעת זווית דרמטית במיוחד. תוכניות שונות הוצעו, פעולות כאלו ואחרות נעשו אבל נדמה כי זה לא פותר את הבעיה. הסיבה היא חוסר משילות וגם אובן צדקת הדרך. אמצעים יש אך לא כוונה.

כעת, אחרי מסע ארוך של כתיבה ועריכה, וגיוס המונים מוצלח, יוצא לאור ספר חדש שעוסק בנושא: 'בדואיסטן'. אם הצירוף של המילה בדואים לחבל ארץ נשמע לכם מוזר, תדעו שזה אכן כך. בתנועת רגבים שמטפלת, עוקבת ופועלת בנושא הקרקעות בנגב וכך גם ביהודה ושומרון כבר שנים ארוכות, החליטו לקחת את הנושא הזה צעד אחד קדימה.

בדברי המבוא להוצאת הספר, הם כותבים מילים חריפות שכדאי לכם לשמוע: "ברגעים אלו ממש, לא רחוק מכם, נבנית מדינה קטנה בתוך מדינה. תופעה שקצב הצמיחה וההתרחבות שלה הוא סכנה קיומית למדינת ישראל.

- פרסומת -

"בעוד שבתל-אביב וכפר סבא תקבלו קנס אם חניתם מרפסת שלא כחוק או חניתם באדום-לבן. האכיפה מתבצעת בכל רגע. ומה בנגב? תגידו תודה אם עבר יום ולא הרגשתם איום ממשי לחייכם. מפוחדים. ללא תחושת ביטחון. חזון בן גוריון? הצחקתם אותנו. מזל שהוא לא חי כאן לראות את זה. ובכל יום שעובר המצב נהיה בלתי הפיך. שטחים שמדינת ישראל כבר איבדה וחלקם לא יחזרו".

בספר הם מבקשים להביא את התופעות המסוכנות הללו לידיעת הציבור בצורה מפורטת, שיטתית, בהירה ומנומקת שתותיר אתכם נדהמים ומוטרדים; הכל מגובה בעובדות ונתונים מתוך השטח ממש. שכן, כבר 16 שנים שברגבים מתעדים את מה שקורה והם חושפים מידע, תמונות, סיפורים וראיות רבות על מה שקורה בחבל הארץ החשוב הזה.

הנה ממצאים חלקיים: אלפי כלי נשק לא חוקיים, פריצות וגניבת ציוד מבסיסי צה"ל ומחיילים, גידול סמים בשטחי אימונים של צה"ל, עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים והשתלטות על מאות אלפי דונמים, פרוטקשן ואלימות, תופעת הפוליגמיה במימון המדינה ומשלמי המיסים ועוד.

את כל המידע הזה שלצערנו כאמור מוסתר מהציבור הם אספו לספר חדש שהוא תמרור אזהרה למדינת ישראל. יש בו תמונת מצב וגם הצעות וכיווני פעולה כדי לצאת אל מציאות אחרת. אני ממליץ מאוד לקרוא אותו ולהבין עד כמה הנושא הזה קריטי. דרושה מנהיגות שתיקח החלטות אמיצות ותחליט להשים את הנגב בראש סדר העדיפות הלאומי. זהו צו השעה.

לקריאה על פעילות ארגון רגבים, על בעיית המשילות המתמשכת בנגב ולרכישת הספר המסקרן והמטריד החדש: https://tickchak.co.il/26417