דווקא נסיך הימין מקפיא את הבנייה – דעה

נתניהו.נסיך הימין הופך את עורו (צילום: ישי פרידמן)

נעמה בן גיגי מבכה את העובדה שדווקא ראש ממשלה ימני משאיר את הציבור שבחר בו עם "המכנסיים למטה" , מסבירה למה "המתנחלים" אינם האויבים ומזהירה מפני ניצול הכאוס הישראלי ע"י 'האחות הגדולה' מארה"ב.

נעמה בן גיגי 30/11/2009

האמת, שאני באמת לא מבינה אותך ביבי. ככה לבגוד? ועוד בגלל ברק, מילא אהוד ברק, אבל הברק ההוא, מאמריקה. בגללו? שהוא בכלל גוי… נו באמת, לאן תגיע…

אולי מישהו יכול להסביר לי, איך זה שדווקא ראשי ממשלה מהימין, ראשי ממשלה שהם כביכול שלנו, הם אלו שמשאירים אותנו עם "המכנסיים למטה" זה התחיל עוד מ"בגין" חשבנו שזה נגמר עם "שרון" אבל מסתבר שזה ממשיך עם ביבי.

- פרסומת -

ביבי? דווקא ביבי הוא זה שמקפיא את הבנייה. דווקא ביבי, נסיך הימין, זה שכולם כ"כ אוהבים לאהוב, הוא זה שהצהיר כזו הצהרה. לפעמים הרבה יותר קל לפגוע במי שאוהבים, בטוחים שיסלחו לנו. כנראה שביבי חושב שזה המצב כאן. החבר'ה האלה, אלו שעכשיו הקפאתי להם את היישוב, או את הבית. הם יסלחו לי, הם אוהבים אותי.

ביבי שכח ככל הנראה שהימין, המתנחלים ואפילו נוער הגבעות בגרו. הם לא יסלחו לו כ"כ מהר, לא הפעם. לפעמים, כל האהבה שבעולם לא מספיקה. לפעמים הפגיעה היא כ"כ עמוקה ורצינית שבמקום חמלה, מקבלים כעס. והפעם הכעס הוא עמוק. מפני שהמתנחלים, ורבים מציבור הימין אגב מרגישים שבגדו בהם, שוב.

אם נשים את האמוציות בצד. את העובדה שמדובר באדמה כ"כ יקרה ואת עצם החוצפה שבכינוי 'מתנחלים' למתיישבים. ונחשוב, באמת נחשוב. עם השכל ולא רק עם הלב נראה שמצבנו בזירה הבינלאומית אינו מזהיר במיוחד וזו בלשון המעטה. האמת, מצבנו בכי רע, אנחנו מסובכים עד מעל הגג.

איראן איראן איראן הפצצה שם מתקתקת. וכשהיא לא מתקתקת משם, היא דואגת לשלוח פצצות לפה. וכשאיראן קצת שותקת האו"ם פותח נגדנו חזית, ודו"ח גולדסטון ומה לא.

בימים אלו, אולי עדיף להקשיב "לדוד סאם" ולהגיד כן ובנוסף גם להעיז ולהתחיל סבב שיחות רציני ומסיבי עם הפלסטינאים וסוף סוף להפסיק כאן את כל הבלגאן ובא לציון גואל. אם זה היה כל-כך פשוט, זה כבר היה קורה מזמן. דע את האויב. לפעמים, ההרגשה היא שהמתנחלים הם האויב. נגדם צריך להלחם, להם צריך לקצץ את הכנפיים ואילו הערבים הם אלו שאיתם הרוב במדינה הזאת רוצה לחיות.

ראשית, יש לעשות סדר בדרך חשיבה הזו, המתנחלים הם אלו ששומרים עלינו, הם אלו ששמרו עלינו כאשר הם ישבו בגוש קטיף, ויום יום נפלו שם פצמרי"ם וקאסמים ומה לא.

אם החמאס לא יכול להגיע לתל-אביב, זה רק בזכות אותם מתנחלים אותם קראו לגרש. וכעת המתנחלים הם אלו ששומרים על הגבולות של המדינה בעזרת עוד מאחז ועוד עץ.

הבעיה מתחילה בציבור הכללי בארץ ישראל שכנראה לא מבין את חשיבות ההתיישבות בארץ ישראל ומקל ראש בדבר כ"כ חשוב. המתנחלים הם החלוצים של המאה הנוכחית והם הולכים לפי צו ליבם והקב"ה נותן להם שכל ובינה ואומץ להקשיב למה שליבם אומר להם.

עד שלא יבינו כמה חשוב הישוב היהודי בארץ ישראל, לא נוכל לשבת ולנהל מו"מ אמיתי ונוקב. מפני שאין תמיכה כוללת מהעם, אין אחדות ולכן גם אין מטרה ברורה.

ארה"ב מנצלת את המצב המבולבל בו אנו נמצאים, ומתחילה ללחוץ. היא יודעת שהיא תקבל את מה שהיא רוצה. אחות גדולה יודעת להיות מניפולטיבית. וארצות הברית אכן יודעת את העבודה. היא יודעת שלא נשים לב לדרך שבה המו"מ יתנהל. בגלל שנהיה טרודים במלחמות וויכוחים פנמיים. וכך היא תזכה בעוד נקודות בעולם הערבי, אותו נשיא העונה לשם ברק חוסין אובהמה באופן ברור מעוניין לרצות.

הגיע הזמן, שהציבור במדינת ישראל יפסיק לפחד מהמתנחלים. מתנחל זו לא מילה גסה. אגב, בעיני רבים מהעולם גם רעננה היא התנחלות. אבל לא ניכנס לזה כרגע. הגיע הזמן שהחצים יופנו לאויבים האמתיים שלנו, ונהייה יותר מאוחדים. כאומה, נבין מה המטרות שלנו. רק כך נוכל לצלוח בצורה הטובה ביותר עם פחות "אבידות" מהצד שלנו את המו"מ העתידי.