דור אלון משתלטת גם על רשת שפע יששכר?

מנכ"ל דור אלון, עמית זאב, מנהלת השיווק יפעת סטאל וסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, שחר אורן "מסדרים את רמזי" השחקן אמיר שורוש על המדף במיני סופר אלונית צילום: מיכה לובטון

רמזי העובד הכי חרוץ ונאמן של סופרמרקט שפע יששכר נראה השבוע – על מדיו המגוהצים למשעי, דווקא בסניף נתב"ג של מיני סופר אלונית – אחד מ-50 סניפי תת הרשת החדשה שהשיקה השבוע קבוצה דור אלון שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה.

"רמזי" – השחקן אמיר שורוש, כוכב קומדיית המצבים "קופה ראשית" המשודרת בכאן 11  סיפר לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של הקבוצה, שחר אורן ולמנהלת השיווק יפעת סטאל, כי הוא נרגש לחזור לעבוד אחרי ה"חופשה" שכפתה הקורונה על התעשייה ולככב עם דמותו של רמזי בקמפיין הפרסומי שהפיק משרד הפרסום מנצ'.

עמית זאב מנכ"ל דור אלון ציין בחיוך כי: "מרגע שהחלטנו לצאת בקמפיין להשקת רשת המיני סופר אלונית שלנו היה לנו ברור שהפרזנטור של המיני סופר חייב להיות "סופר-סטאר" ענק. מייד החלטנו על אמיר – רמזי. הוא קורע אותנו מצחוק בכל פרק!  וגם יום הצילומים איתו היה חוויה. הוא חרוץ ומחוייב כשחקן לא פחות מהדמות המסורה שהוא משחק ב"קופה ראשית". לא פלא שהגיע להיות מועמד לפרס האמי".