דעה: האם מפלגת הבית היהודי צריכה לקדם את הגדלת תקציב הנוער הגאה?

(צילום: באדיבות ששון תירם)

עמיעד טאוב תוהה בקול האם התגובה לפשעי השנאה הינה הגדלת תקציבי הנוער הגאה והאם הדבר ראוי למפלגת הבית היהודי האמונה על ערכי המשפחה היהודית?

עמיעד טאוב 06/08/2015

בית יהודי?

זעזוע נוצר כתוצאה ממקרה לא צפוי. הזדעזעתי למראה פיגוע השנאה של אותו מטורף ששוחרר מהכלא.השתוממתי אל מול התעלמות כוחות הביטחון מכל הסימנים המקדימים, הייתי בשוק כששמעתי על אותם רוצחים עלובים ששרפו תינוק ונדהמתי למשמע פסטיבל השנאה וההאשמות המגוחכות של הזויי השמאל כלפי כל ימני וחובש כיפה בהקשר לפשעים של אותם מפגעים בודדים שבוודאי לא צמחו בערוגה הערכית של הציונות הדתית.

גם בתור מי שרואה עצמו כליברלי ומתון התפלאתי למשמע תגובתו של יו"ר הבית היהודי השר בנט למעשיו הנפשעים של אותו רוצח מטורף."הוריתי להגדיל משמעותית את תקציב ארגון הנוער הגאה איגי" מיהר השר בנט לעדכן בפייסבוק בעוד ח"כ מגל שהשתתף בעצרת מסרב לחתום על מסמך לתמיכה בנישואים חד מיניים ומסביר כי הוא חלק ממפלגה דתית.

- פרסומת -

ואני הקטן תוהה בקול האם בנט אינו יו"ר הבית היהודי? האם זו התגובה הראויה לפשעי שנאה? האם מפלגת הבית היהודי האמונה על תורת ישראל אמורה להגדיל תקציבים של עמותה פרטית של בני נוער חד מיניים הפועלת לקידום מעמד הנוער החד מיני בארץ".

במדינת ישראל, מתחתנים כדת משה וישראל אוכלים כשר וגם צמים ביום הכיפורים. אמנם, הייתי שמח לקרב כל יהודי ליהדות באופן מכיל אבל אין לי שום רצון לפגוע במי שמתחתנים בחתונה אזרחית אוכלים חזיר או חוגגים במסעדת שרצים ביום הכיפורים אבל האם הבית היהודי צריך לממן אותם? עולם הפוך ראיתי.

הקול קול יעקב

האם אין מספיק עמותות חברתיות שעוסקות בנושאים שאינן שנויים במחלוקת בתחומי החינוך הרווחה והבריאות שאליהן ניתן להפנות את הכספים העודפים? האם מישהו מבוחרי הבית היהודי נתן את קולו על מנת לקדם מסגרת מכילה לבני נוער חד מיניים? שיהיה ברור אין לי ולו דבר כנגד אף בן אנוש ואין לי שום עניין להיכנס למעשיו כאדם פרטי אבל כמפלגה המייצגת ציבור דתי ומסורתי ומבוססת על דרכי תורת ישראל האם מפלגת הבית היהודי צריכה בכלל להצטדק על תמיכתה בערכי המשפחה המסורתיים? למה הדבר דומה בעיניי למפלגת מרצ שתחליט להשתמש בכספיה הקואליציוניים למימון בנייה בלתי חוקית בהתיישבות.

האם רבנים מובילים שתמכו במפלגה יכולים להסכים עם תמיכה שכזו? האם ציבור המצביעים כולל אלפי חובשי הכיפות השקופות והציבור המסורתי אלו במפלגה בבחירות האחרונות מעוניינים לתת את ידם להגדלת תקציבים דווקא לבני נוער בעלי נטייה מינית שאסורה על פי היהדות?

האם המענה לפשעי שנאה הינו בהגדלת תקציבים כגון אלו או שמא בחינוך לאהבת חינם ולערכים בכלל בתי הספר ובהשקעת תקציבים לכוחות הביטחון על מנת שימנעו פשעי שנאה?

קיצוניים? לא מהערוגה שלי

השבוע האחרון מלמד גם שהגיע הזמן להפסיק להשתתף בפסטיבל השנאה. לא כל פעם שקם מטורף צריך להוכיח שאין לנו אחות שמתכננת פיגוע שנאה ושאותם עשבים שוטים לא צומחים בבית מדרשנו. לערוגת החינוך המכילה והמדהימה של המגזר אין שום חלק באותם פושעים ובמקומות ובציבור בו אני נמצא אין ולו ברמז דבר שיכול לתמוך או לרמז על תמיכה באלימות.

העובדה שמדובר בפושעים חובשי כיפה לא הופכת אותם לדתיים. היהדות שאני מכיר מגנה בכל תוקף פגיעה בחיי אדם ואינה מכירה בשום צורה ודרך בפגיעה באנשים חפים מפשע ועל כן הגיע הזמן להפסיק להצטדק בפני אותם מסיתים שבאצטלה של שיוויון זכויות הפכו לקהילה הכי אלימה ברשת.

*פורסם במצב הרוח.