דעה: רבות השמועות על המטייל הישראלי המכוער. והכל נכון!

צפון איטליה.כבר לא מיוחד (צילום: עמיעד טאוב)

עמיעד טאוב מסכם חופשת קיץ בה בנתב"ג מתקיימים יותר מניינים מאשר בבני ברק, מסתכל בהשתאות על הפיכתם של אנשים שנולדו בצלם לחיות אדם בבופה הכשר ומציע לבוגי יעלון פתרונות "הכל כלול" לנושא הגרעין האיראני.

עמיעד טאוב 12/08/2015

ארץ זבת חלב ודבש

בסוף חודש יוני, טסתי עם רעייתי שתחיה וילדיי שיירדמו לפני עשר אינשאללה לטיול בת המצווה המיוחל של ש' בכורתי בצפון איטליה עם ההרגשה הסוביקטיבית שאני מיוחד והנה הגיעו להם החודשיים האחרונים והבהירו לי הבהר היטב כי מיוחד נשארתי רק אצל אמי וכי צפון איטליה הינו היעד התיירותי הנבחר לקיץ 2015 אם כי חשוב לציין שצבא הארבה הישראלי לא מקפח אף יעד עם ניחוח אירופאי.

נדמה כי מעולם לא היה פיד הפייסבוק שלי ריק כל כך מחתולים ופוסטים ומלא כל כך בתמונות של ונציה המופלאה. בימים אלו, בנתב"ג מתקיימים יותר מניינים מאשר בבני ברק, בבית הכנסת השכונתי מחפשים בנרות מניין, צ'יינג'ים צצים כפטריות אחר היורו ומפעלי השימורים והנקניקים מייצרים במשמרות של 24 שעות.

ונציה. גם וגם (צילום: עמיעד טאוב)
- פרסומת -

מסתבר כי בעוד בארץ מתלבטים אם להזין עצירים בכפייה בגפילטע פיש מזין או במרק תימני מהביל בחו"ל המסעדות הכשרות קורסות מעודף מבקרים. בעוד עשרות מלצריות גויות למהדרין מנסות לעמוד בדרישות המוני היהודים הגולים וילדיהם הנתונים בשביה בצרה וברעב ומוכנים לשלם ממיטב כספם המומר ליורו עבור צלחת אורז שלא הייתה עוברת את האודישנים של טרום מאסטר שף. ע"ע מסעדת 'גם וגם' בגטו היהודי בונציה בה הצלחנו גם לשלם מחיר מופקע על מנת פסטה וגם לקבל צלחת המביאה לידי ביטוי את הבדלי הגודל בין ארצנו הקטנטונת לאירופה.

אמנם, בעבר היו שנהגו כשיטת בית שמאי קרי איסור יציאה מגבולות ארץ ישראל אבל עם השנים המבצעים וטיסות הלואו קוסט נמצאו גם רבני בית הלל המקלים תרתי משמע. וכך במחי גיהוץ כרטיס אשראי מסתערים המוני יהודים חובשי כיפה ומצוות וחמושים במנות חמות על ההרודיון ברומא מזרקת הכסף בברצלונה והפסל של אובמה במוזיאון השעווה באמסטרדם עוקפים את הגויים בתור לבית אנה פרנק מחזירים עטרה ליושנה וכובשים ברגל גסה את המעוזים העוינים של הגויים כיאה לעם סגולה.

העם הנבחר או הישראלי המכוער?

רבות השמועות על התנהגותו של המטייל הישראלי המכוער על שלל אירועי הפח"ע שהוא מארגן בניכר והכל נכון. כולל מיטב המנעד הישראלי החל ממגבות דרך הצתות וכלה בתחבולות הראש היהודי המזלזל.

אני כבר לא מדבר על יכולת ה"מירפוק" אותה שכללו בני עמנו בדגש על הדודות הסבתות לדרגת אומנות, גישת ה"שילמתי מגיע לי הכל כלול" הנפוצה או ההסתערות על המנות הדלוחות בטיסה רבע שעה לאחר חיסול מדפי ודוכני המזון של הדיוטי. כישוריהם של עדת בני ישראל תמיד באים לידי ביטוי בחדרי האוכל של המלון. מי שלא ראה מלון עם בופה כשר אליו מגיעה קבוצת ישראלים, לא יצליח להבין איך הופכים אנשים שנוצרו בצלם לחיות טורפות המצליחות להעמיס צלחות בכמויות המנוגדות לחוקי הטבע.

בכדורגל, אולי לעולם לא נגיע לאירופה אבל בספורט הישראלי של העברת ביקורת והסתערות ממוקדת על מזון אנחנו כבר אלופים גם ברמה העולמית. שלא לדבר על הסכנה של מי שיעז לנסות לעקוף בתור של דיסנילנד, גארדלנה או כל "לנד" אירופאי, ישראלי אחר.

בשורה התחתונה, אם העם הנבחר היה צריך להיבחר ע"י תושבי אירופה לא בטוח שהיינו נבחרים. אם בכוונתו של נתניהו לנצח באמצעות "דיפלומטיה עדינה" בהצבעה בנושא ההסכם האיראני בקונגרס האמריקאי, מוטב שלא ישלח לשם נציגים ישראלים. ואם בוגי יעלון רוצה באמת להפחיד מדענים איראנים ולהוכיח את כוח ההרתעה הישראלי, שיזמין אותם לחופשת הכל כלול ביוון בחודשי הקיץ.