הבחירות לראשות מועצת נחל שורק: רמי ברדוגו החליט להתמודד

לאחר שראש המועצה האזורית הוותיק אלי אסקוזידו החליט לפנות את מקומו, המועצה האזורית נחל שורק הולכת לבחירות.

רמי ברדוגו נחל שורק
רמי ברדוגו. צילום: ענת פנחס

בזמן שברחבי הארץ השטח מוניציפלי עדיין רדום בנחל שורק הרוחות כבר מתחילות להתלהט. דווקא לאחר חילופי השלטון בישראל, הבחירות האלו ערות וסוערות במיוחד.

רמי ברדוגו שכיהן בשנים האחרונות בתפקיד המהנדס הראשי של חברת "עמידר" מודיע על כוונתו להתמודד לתפקיד ראשות מועצה אזורית נחל שורק. רמי הינו בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים דירקטור בחברות ציבוריות ותאגידים ממשלתיים תושב גני טל נשוי לגלי ואב ל-6 ילדים. ברדוגו הוא סרן במילואים ולוחם בצנחנים וקצין ביחידת השבויים והנעדרים בצה"ל.

במכתב לתושבים הציג רמי את עצמו: "לתפקיד אני מביא איתי קבלות ועשייה מוכחת. כאחד שהיה במוקדי העשייה בשנים האחרונות, אני מביא איתי לתפקיד ניסיון רב ועשייה מוכחת: הקמת מיזמי חינוך, תשתיות, מרכזי תעשייה ושכונות למגורים."

"על מנת שאוכל לממש את חזוני ולהצליח במטרות שהצבתי בנושאים משמעותיים שאני עוסק בהם בהם – פיתוח הישובים, המשך שגשוגה של מערכת החינוך ופיתוחה, הקמת פארק משרדים חדש המשך קידום המועצה להישגים נוספים ומתן שירות מטיב לתושביה." הוסיף ברדוגו במכתבו.

- פרסומת -

עד כה הגישו מועמדות מספר רב של תושבים, אך נכון לרגע זה – נראה שאף אחד לא זוכה לתמיכה רחבה מפוליטיקאים ברמה הארצית. כשחשוב לציין כי נראה שתמיכת פוליטיקאים קריטית לא רק על מנת להיבחר – אלא גם על מנת להצליח בתפקיד.

ממטה השטח של רמי ברדוגו נמסר: "לתפקיד כזה דרוש אדם בעל ניסיון ורמי הוכיח בתפקידיו הרבים בעבר שהוא איש עשייה עם קבלות בשטח".