הדרך לנשום בקלות וגם להיות נייד

מחולל חמצן נייד אפשר למחמה ריבלין להמשיך ולהשתתף לצד בעלה בשלל אירועים בחופשיות. צילום: לע"מ

מחולל חמצן נייד נכנס לחיינו ומאז חולל שינוי משמעותי בקרב הסובלים ממחלות ריאות. אם בעבר הם היו מתמודדים עם בלוני חמצן גדולים, מחולל החמצן הנייד שינה את כללי המשחק, וסיפק תחליף שמשפר את איכות חיי המטופלים באופן משמעותי.

מה הוא מחולל חמצן נייד?

מחולל חמצן נייד הוא נגיש וקומפקטי, ותפקידו לספק חמצן מועשר למי שזקוק לו, חולים במחלות ריאות. המחולל הוא נייד ונוח לתפעול, ומאפשר למטופלים להמשיך בשגרת חייהם, עד כמה שאפשר בהתאם לנסיבות. מחולל החמצן מיועד בעיקר לשימוש ביתי, ועושה הבדל עצום באורח החיים של המשתמשים בו.

איך זה עובד?

- פרסומת -

מחולל החמצן "שואב" את האוויר בחדר, מרכז את החמצן, ומספק אותו בזמן הנכון ובמקום הנכון. הוא מופעל על ידי סוללות ומאפשר למטופל לקחת אותו לכל מקום. משקלו הוא בין 800 גרם ל-8 קילו, כאשר המשקלים הכבדים ניתן לשאת באמצעות עגלה ייעודית. מחולל החמצן פשוט לשימוש, וידידותי למשתמש.

הקושי הכפול. חולים רבים מספרים על הקושי הכפול – הקושי הפיזי בנשימה, והמצב הבריאותי, לצד הקושי הנפשי, של התחושות הקשות – להיות מוגבל, להרגיש תלוי, ולחשוב פעמיים לפני שיוצאים מהבית. מחולל החמצן מסייע לחולים לתפקד ביומיום, אינו מושך תשומת לב חריגה של עוברי האורח, ואינו מסורבל לנשיאה. מטופלים רבים נהגו בעבר להימנע מביקור במקומות עמוסים. מחולל החמצן הנייד לא רק משפר את איכות החיים, הוא מאפשר להם לצאת מהבית כמו שנהגו כשהיו בריאים.

סוללה חזקה שעושה את ההבדל. הסוללה של מחולל החמצן מחזיקה כ-10 שעות, אבל אל דאגה, ניתן להטעין אותו גם ברכב. מחולל החמצן מאפשר שימוש גם בזמן ההטענה. ודאו שאתם בוחרים במחולל חמצן נייד עם אחריות מלאה של שנים ארוכות. במידה וחס וחלילה המכשיר יתקלקל, תוכלו לקבל מכשיר חלופי.

התייעצו עם רופא ועם מומחים בתחום. מינון החמצן שמחולל החמצן יפיק עבורכם ייקבע על פי ההנחיות של רופא. הרופא שמלווה אתכם יוכל להנחות אתכם כיצד להשתמש במחולל החמצן. החברה ממנה תרכשו את מחולל החמצן תספק עבורכם ייעוץ מלא, תיקונים במידת הצורך, ומענה על שאלות.

מ' ממרכז הארץ מספר בהתרגשות – "לא יודע איך חייתי לפני מחולל החמצן. הייתי מרותק לבית, חברים באו לבקר אותי כי פשוט לא יכולתי לצאת". מ' מספר שלפני שרכש את מחולל החמצן הנייד הוא נעזר בבלון חמצן כבד, שהיה צריך להיות צמוד אליו 24/7. "המחיר לא היה זול", ממשיך מ' ומספר כי נאלץ לחלק את המחיר לתשלומים, "אבל זה היה שווה כל שקל, זה נתן לי את החיים שלי בחזרה". מ' בחר לרכוש מחולל חמצן נייד במשקל של קילו בלבד, "הוא מחזיק 10 שעות, זה יותר מהפלאפון הנייד. אני מרגיש חופשי, כמה אפשר להיות תלוי?".

החוויה של מ' דומה לחוויה של רבים, שמגלים שאפשר אחרת, ושחבל להיות מוגבלים ותלויים.

איך בוחרים מחולל חמצן נייד?

אחרי שקיבלתם את ההחלטה, בצעו תחילה סקר שוק. בדקו את המחירים, הסוגים השונים, ההבדלים, אורך האחריות והפונקציות של כל דגם. בקשו המלצות מהרופא שלכם, שיכוון אתכם למחולל החמצן הנייד המתאים ביותר עבורכם.