ההרס במיגרון:"כתם נורא על ממשלת ישראל"

(צילום: באדיבות דינה כהן)

רבני בית ההוראה לענייני ציבור בראשותו של הרב דב ליאור פרסמו אמש קריאה לציבור בעקבות הריסת שלושת הבתים ביישוב מיגרון בו הדגישו כי מדובר ב"כתם נורא על ממשלת ישראל" ו-"ידעו כל הנותנים יד לכך : יש דין ויש דיין !"

עטרת זרביב 08/09/2011

בעקבות הרס שלושת הבתים ביישוב מיגרון, פרסם בית ההוראה לענייני ציבור בראשותו של הרב דב ליאור קריאה לציבור בשם הרבנים : הגאון הרב נחום אליעזר רבינוביץ, הרב אליקים לבנון, הרב דוד חי הכהן והרב שמעון כהן. בקריאה, נכתב כי "חילול ה' של הרס שלושת הבתים במיגרון, הוא כתם נורא על ממשלת ישראל, וכמובן על היד הזדונית של 'משפטים בל ידעום'. אותה יד הגורמת לריב ומדון בין חלקי האומה".

עוד הוסיפו הרבנים: "ידעו כל הנותנים יד לכך : יש דין ויש דיין ! בימי הרחמים והסליחות הקב"ה משקיף על עולמו, ושופט כל אחד כדרכיו וכפרי מעלליו.אין מקיפין בחילול ה', והקב"ה יתבע את עלבונו וידעו כל באי עולם, כי יש אלוקים בישראל !"

- פרסומת -

במסגרת המכתב, ביקשו הרבנים מהציבור הרחב להתגייס ולתרום לקרן האמורה לסייע למשפחות לשקם את בתיהם שנהרסו. בסיום הקריאה פנה בית ההוראה לענייני ציבור למשפחות ולתושבי מיגרון: "עיני כל ישראל אליכם, תחת הנעצוץ יעלה ברוש, ותחת הסרפד יעלה הדס !"

הרב דוב ליאור שליט"א והרב מיכאל הרשקוביץ שליט"א הגיעו אתמול בערב כנציגי "בית ההוראה לענייני ציבור" אל הישוב מיגרון. הרבנים נפגשו עם בני המשפחות שבתיהן נהרסו וחיזקו אותם שלא יישברו מהמעשה הנפשע. הרבנים ציינו כי אין הקב"ה מעמיד אדם בניסיון אם אין הוא מסוגל לעמוד בו.