הלחמת ריסים או שזירת ריסים? – מה צריך לדעת

הלחמת ריסים. תמונה: pixabay

לריסים יש תפקיד חשוב בהגנה על העיניים אך בנוסף לכך ריסים במראה עדין וטבעי יכולים לשדרג את המראה של כל אחת, בפרט לאלו שיש להן ריסים דלילים או קצרים. ולכן, בשנים האחרונות הלחמת ריסים הפכו להיות הטרנד הלוהט בקרב נשים רבות אשר נולדו עם ריסים דלילים או לא מלאים באופן טבעי.

כמו כן הטרנד הפך לנפוץ ונשים רבות מעבות ומאריכות את הריסים ובכך מדגישות את העיניים והופכות את המראה שלהן למשודרג ויפה. כיום ישנן לא מעט שיטות להלחמת ריסים… אך חשוב לציין, כי טיפול כזה או אחר של  הלחמה של הריסים צריך להיעשות רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה להלחמת ריסים וקיבלה תעודת סיום של קורס הלחמת ריסים מהאקדמיה שלמדה בה.

כיום, שיטת הלחמת ריסים הפכה לטרנד החם והמבוקש בתחום היופי והטיפוח אצל הקוסמטיקאיות. לכן חשוב לציין, כי טיפול של הלחמה של ריסים צריך להיעשות רק אצל קוסמטיקאית שעברה הכשרה להלחמת ריסים וקיבלה תעודת סיום של קורס הלחמת ריסים מהאקדמיה שלמדה בה.

כפי שהסברנו לעיל, בתהליך של הלחמת הריסים אנו מאפשרות את המראה הטבעי, המעוצב והמודגש לעיניים באופן קבוע, תוך חסכון של הזמן אשר הושקע במריחת מסקרה כל בוקר. הלחמת הריסים מאריכה ומעבה את הריסים הטבעיים, ובכך יוצרת מראה של עיניים מודגשות וגדולות. אך לא כל אישה נולדה עם ריסים כאלה באופן טבעי וכך הפכה הלחמת ריסים לטרנד החם ביותר בתחום היופי והקוסמטיקה. כמו כן, חשוב לדעת כי ניתן להוסיף לריסים כל אורך וכל נפח לפי העדפה של הלקוחה. במראה עדין וטבעי וכן ניתן גם לעצב במראה בולט ודרמטי. כל אחת על פי רצונה והעדפתה. אם את מאלו האוהבות את הריסים שלהן שיראו במראה טבעי, ניתן להשיג את זה באמצעות ריסים שיהיו קצרים יחסית ובעובי מרשים. לאלו האוהבות את הריסים שלהן במראה דרמטי, ניתן להגיע לזה באמצעות ריסים ארוכים ושופעים, וכמובן שיהיו מעוגלים בהתאמה למראה הפנים (תוך בניית מניפות קטנות). לנועזות יותר, האוהבות את מראה הריסים שלהן בולט עם אופי ייחודי, ניתן להגיע לזה באמצעות ריסים רבים שיהיו מלאים ומודגשים ביותר. כמו כן, מראה הריסים מחזיקים מעמד בין חודשיים לשלושה.

- פרסומת -