התאומות הזהות ילדו יחד בן באותו היום

אחיות מיון היולדות של המרכז הרפואי שערי צדק שפשפו את עיניהן טוב טוב כדי לוודא שהן רואות נכון, שתי אחיות, תאומות זהות, לשתיהן הריון רביעי, לשתיהן תאריך לידה משוער משותף, ולבסוף, שתיהן הגיעו ללדת בשערי צדק באותו היום. 

לכל אחת מהאחיות שלושה ילדים - שתי בנות, ובן. צילום: שערי צדק

התאומות הזהות יעל ישי (31) מתכנתת שמתגוררת בגוש עציון ואביטל סגל רואת חשבון, אף היא מגוש עציון, לשתיהן שלושה ילדים, שתי בנות ובן. 

 בלילה שבין יום שני לשלישי הגיעה יעל שנולדה דקות ספורות לפני אביטל, הראשונה לחדר לידה במרכז הרפואי שערי צדק לאחר ירידת מים. שעות ספורות לאחר מכן התרחשה הלידה. בשעות הצהריים החלה גם אביטל לחוש צירים והגיעה לחדר הלידה במרכז הרפואי שם שיתפה את הצוות בכך שממש לפני כמה שעות ילדה אחותה התאומה הזהה, ״האחיות המקסימות זיהו את ההתרגשות ומיד ביקשו את שמה של אחותי כדי לשריין לשתינו חדר משותף במחלקה. אחרי שעות ארוכות בחדר הלידה נולד בן בריא הצוות עשה מעל ומעבר להקל על התהליך. לאחר סיום הליך הלידה דאגו להעלות אותי לצד אחותי״. כך אמרה אביטל.

יעל הוסיפה: ״לידה זה אירוע מיוחד ומרגש. משמח לחלוק אותו עם חברה טובה שהיא גם אחות. היה כיף להיות ביחד בחדר, עם התינוקות החדשים. בעבר זכינו ללדת בהפרש של ששה שבועות בלידה השלישית וזו תהיה חופשת הלידה השנייה שלנו יחד״.

רינה דביר ואפרת הרלינג מיילדות ראשיות במרכז הרפואי שערי צדק: ״בחדר לידה אנחנו המיילדות במעגל בלתי פוסק של יצירת חיים ומשפחה וזהו המוטו שלנו, אז כששתי אחיות, תאומות זהות יולדות, אנו שמחות שמחה כפולה בשמחתן. מרבית מתינוקות העיר נולדים כאן ואנו מרגישות חלק ממשפחה אחת גדולה בתפקידנו כאן במרכז היילודה הגדול בארץ. הלידות עברו בשלום עם תינוקות בריאים ואנו מאחלות להן ולמשפחותיהן מזל טוב כפול והרבה בריאות, נחת ושמחה״.