זהירות שב"חים זוחלים במודיעין

חפירות במודיעין.משם תיפתח הרעה (צילום: באדיבות סגן דובר עירית מודיעין)

במקביל לכל פשעי השנאה והאלימות ברשת, מתמודד עמיעד טאוב עם פולשים שחדרו לביתו במודיעין בעוד הרשויות לא עושות דבר בעניין. בטור נוקב, הוא מתנחם רק בעובדה שבתל אביב רע יותר.

עמיעד טאוב 05/08/2015

שב"חים זוחלים

חוסר הפרופורציות בהתנהלות הישראלית הידועה לשמצה יכול לשגע פילים. בעוד איום גדול ומייד זוחל לפתחנו, אנו ממשיכים לעסוק בזוטות כגון יוקר המחיה, פינוי בתים, דאע"ש ומירי רגב וחוזר חלילה כאילו לא נפל דבר במזרחי התיכון הבוער.

אל עירי מבצרי מודיעין תובבב"א חדרו לאחרונה פולשים חסרי בושה והמדינה ממשיכה להתנהל כבשגרה כאילו לא מדובר בסכנה ברורה ומיידית לחיי אדם.המדובר בשב"חים של ממש בדמות שני מקקים אימתניים מניצולי אסון צ'רנוביל שעלו ארצה עם כל נזקי הקרינה הרדיואקטיבית קרי המחושים המפחידים, הרגליים השעירות והמבט המאיים. השניים חדרו בזחילה בטוחה היישר לחדר האמבטיה שלי והתייצבו במקום בביטחון של מי שהדירה רשומה על שמם בטאבו.

- פרסומת -

אז אמנם אשתי טענה שלפני שהתחתנתי הייתי אריה ותהתה בקול איך הצלחתי לסיים צבא (ניסיתי להסביר לה ששרתתי כצלף ושאני פחות טוב בחיסולים מטווח קרוב), אבל בשורה התחתונה אודה וגם אבוש למראה הפולשים נסתי כל עוד נפשי בי מהבית לחנות כלי הבניין הקרובה ובזבזתי את כל תקציב חופשת הקיץ על ציוד הדברה שיכול היה לאפשר בנייה של כור גרעיני נוסף על פי פרסומים זרים. זה המקום לציין כי אם יש נושא שבו קיים שיוויון זכויות מלא בין גברים לנשים הרי שהמדובר ברתיעה מאותם זוחלים מיותרים וחסרי חן ולא ברור מדוע נאלץ שוב ושוב הצד הגברי לשאת בנטל הנפשי והתדמיתי הכבד הכרוך בחיסול מחבלים מסוג זה.

על חולדות וחולדאי

אם יש מי שחושב שמקקים היא הגרועה בצרותינו, שלא יעבור לגור בתל אביב בשנים הקרובות. לא ברור מה עבר על תושבי העיר הלבנה תל אביב רבתי כשהחליטו לבחור בחולדאי כראש עיר. אבל היום ברור לכולם כי המדובר בנבואה שהגשימה את עצמה. בעוד מספר ימים, יחלו עבודות הרכבת הקלה ומאות אלפי חולדות צפויות לעלות מעל פני הקרקע ולהפוך את חייהם של תושבי העיר לסיוט בסדר גודל שאפילו אלפרד היצ'קוק היה מתקשה לייצר.

הפתרון אגב פשוט וכולל שורת צעדים מונעים ובהם:גיור אורתודוקסי של החלילן מהמלין, ייבוא רעלים ממפרץ חיפה ופינוי של הקריה הצבאית (רק לדמיין את הנזק התדמיתי שייגרם לנו כאשר ידלפו התמונות של הרמטכ"ל אייזנקוט קופץ על שולחן המטכ"ל ומצטופף עליו כבר ניצבים אלופי צה"ל').

עכבר ופיל

אחד הגורמים המיידים לתופעות המטרידות דלעיל הינו הקיץ המהביל מה שהוביל לכך שאחד מהעכברים שכבר ברחו מתל אביב ראה פיל משתכשך לו להנאתו בנהר הירקון ניגש העכבר אל שפת הנהר וצעק לו : "פיל תצא מהר מהמים". הפיל נופף בחדקו והתעלם באלגנטיות והעכבר שוב אימץ את גרונו הצווחני וצרח: "פיל, תצא מהר מהמים, אתה חייב לצאת מהר מהמים", לאחר עוד כמה צעקות יצא הפיל שכבר חשב שקרה משהו מהמים ושאל את העכבר נו מה אתה רוצה נודניק ? הביט בו העכבר במבט בוחן ואמר : לא משנה, זה לא הבגד ים שלי..