חברת פלפוט משיקה את קולקציית בחזרה לבית הספר עם כוכב הרשת קווין רובין

תמונה: יח"צ

חברת פלפוט משיקה קו של חזרה לבית הספר עם השחקן, המנחה, אושיית הרשת, היוטיובר קווין רובין. את הקולקציה מעטרת דמותו של קווין רובין משולבת בבנדנה אדומה, שהיא סימן ההיכר שלו. דמותו מופיעה בצילומים וציורים על גבי תיקי בית ספר, קלמרים, יומנים, מחברות, בקבוקים, קופסאות אוכל ואפילו קעקועים זמניים!

קווין רובין אמר על הקולקציה של חברת "פלפוט": " אני סופר-מתרגש! יש לי קלמר! תיק חדש! יש לי בקבוק עם הפרצוף שלי! קעקועים! זיכרון הילדות שלי מתקופת בית הספר היה שאמא שלי לוקחת אותי לקנות מוצרים לבית הספר וזאת חוויה שאף פעם לא אשכח אותה. בזמנו אהבתי מאוד  את עולם הגלישה. זה מרגש אותי שהיום ילדים הולכים וקונים מוצרים שלי לבית הספר ויש מוצרים שילוו אותם שנים! שנה, שנתיים, שלוש עם תיק. אני מקווה שזה יסייע להם לעשות דרך טובה ומוצלחת בלימודים!".

עינת ברוך סמנכ"לית השיווק של חברת "פלפוט": "אנחנו שמחים ונרגשים לשלב כוחות עם כוכב הרשת המוביל קווין רובין, על גבי מוצרים איכותיים שישמחו  את הילדים כל השנה! הבחירה בקווין היתה טבעית בהיותו כוכב על אצל הילדים ובני הנוער. קווין מביא איתו דינאמיות, יצירתיות והומור שבאו לידי ביטוי בעיצוב הקולקציה."

קווין רובין כוכב ילדים ורשת, שיחק בתפקידי אורח בסדרות הנוער "שוברי גלים", "שותפים", בסרט "ירח בבית 12" וכן במספר פרסומות. בהמשך החליט לעזוב את העבודות ולהתמקד בסרטוני רשת ומשם פרץ וכבש את עולם הילדים.

- פרסומת -

רובין זוכה פרסים רבים ביניהם:  2017 – "כוכב הרשת של השנה" (buzzerim), "סרטון האינסטגרם של השנה" (פסטיבל פלייקון), "הרכב הרשת של השנה" עם "חיים בחארטא" (פרוגי) ,"יוטיובר השנה" של שנת 2018, "אינסטגרמר השנה", "ולוגר השנה" של פסטיבל "פלייקון", "הרכב הרשת של השנה" עם "חיים בחארטא" (פרוגי) ב 2019 זכה ב"קליפ כוכבי הרשת של השנה של פרוגי" (שים פס) ובשנת 2020 זכה בפרס "כוכב הרשת של השנה" של "פרוגי", שחקן בסדרת הילדים "זיגי".

הערה 1

Comments are closed.