חיילי מג"ב ירושלים ערכו אירוע בר מצווה בכותל המערבי ל-84 ילדים בעלי צרכים מיוחדים

חיל משמר הגבול של משטרת ישראל ותנועת "גיבורים קטנים" ערכו אירוע בר מצווה חגיגי בכותל המערבי ל-84 ילדים בעלי צרכים מיוחדים.

לאחר האסון הכבד שאירע בסוף השבוע במירון, ברגשות מעורבים, התקיים אתמול אירוע בר מצווה משמח לילדי תנועת "גיבורים קטנים" בכותל המערבי במעמד מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, סגל הפיקוד של המשטרה, נשיא העמותה, ד"ר יריב וינצר, ואורחים נכבדים.

תנועת "גיבורים קטנים" עוסקת בקירוב הילדים בעלי הצרכים המיוחדים לחברה ומעניקה להם מסגרת תומכת ומהנה. מאז 2012 משמר הגבול נמצא בקשר הדוק עם התנועה בפעילויות שונות על בסיס שבועי בשיתוף הלוחמים והלוחמות. השנה גם סגל הפיקוד של המשטרה הצטרף לאירוע בר המצווה המרגש.

טקסי העלייה לתורה של הילדים התקיימו ברחבת הכותל ובהמשך עלו הילדים, הלוחמים והמפקדים לגג ישיבת "אש התורה", בה מפקד מג"ב בירך את ברכת הכהנים והילדים הצטלמו עם לוחמי מג"ב ברקע הנוף של העיר העתיקה בירושלים וחגגו יחד עם שירי להקת מג"ב.

- פרסומת -

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר: "בתפקידי הקודם כמפקד מג"ב היה לי חשוב להמשיך ללוות את העמותה הכל כך חשובה הזו. אנו נמשיך ללוות את הילדים עם כלל יחידות משטרת ישראל שיאמצו את 'גיבורים קטנים', נמשיך את הפעילות בכל המגזרים. בכל אירוע שבו אנו נפגשים עם הילדים המדהימים הללו אנו באים לחזק ויוצאים מחוזקים. אני רוצה להגיד תודה מעומק ליבי לנשיא העמותה על הובלת האירוע והשקעת המשאבים הרבים שנדרשו לקיומו."

בר מצווה בכותל
בר מצווה בכותל. צילום: דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן אמר: "מעורבות בקהילה זהו ערך עליון במשמר הגבול, האירוע המרגש הזה כמו עוד רבים אחרים שהלוחמים והלוחמות שלנו לוקחים בהם חלק הם נר לרגלינו. אני גאה מאוד בלוחמים ששימחו את הילדים ונותנים להם תחושה שמג"ב הוא בית בשבילם. אנו נמשיך בפעילות משותפת ענפה עם עמותת 'גיבורים קטנים' גם בעתיד."

נשיא העמותה, ד"ר יריב וינצר ערך שיחה עם לוחמי מג"ב ובה אמר: "במהלך השנים האחרונות אנחנו עוסקים בפעילות רציפה עם משמר הגבול ועם משטרת ישראל, ביחד אנחנו מצליחים לעשות משהו טוב בחברה הישראלית. אני רואה אתכם לוחמים ולוחמות וחשוב לי להגיד לכם שאתם מלח הארץ, אני רוצה להודות לכם על העשייה שלכם ועל ההירתמות שלכם לשמח ולקרב את הילדים. בזכותכם, הם מרגישים שהם בדיוק כמו כולנו וחלק מאיתנו."

הערה 1

Comments are closed.