ח"כ הילה שי-וזאן תמונה ליו"ר וועדת המשנה לצרכנות

ח"כ הילה שי-וזאן. צילום: ראובן קפוצ׳ינסקי

לאחר שקידמה חה"כ נושאים מהותיים ביותר על סדר היום בוועדת הכלכלה, ייצגה גופים שקולם לא נשמע והוכיחה את עשייתה הודיע היום יו"ר וועדת הכלכלה, חה"כ הרב יעקב מרגי על מינוי חה"כ הסרוגה מכחול-לבן הילה שי וזאן ליו"ר וועדת המשנה לצרכנות.

בשבועות האחרונים נאבקה חה"כ למען הזוגות המתחתנים בקורונה, שהפסידו כספים רבים על אירוע שלא התקיים. חה"כ נלחמת עבור מתווה פיצויים שיכלול את הזוגות הללו וידאג להשבת כלל המקדמות. בין היתר הניחה חה"כ הצעת חוק העוסקת בסימון מוצרים חקלאיים תוצרת הארץ ברשתות הסופר בשיתוף שר החקלאות וזאת לטובת חיזוק המשק הישראלי, הצרכנים השונים ולמען חיזוק הפטריוטיות במעשים הקטנים ביותר.

מדבריה של חה"כ הילה שי וזאן: "אני נרגשת ושמחה לקבל את מינוי יו"ר וועדת המשנה לצרכנות. קיבלתי הזדמנות להשפיע ולהוביל בתחום הצרכנות הישראלית, נושא שחשוב לליבי ועומד על ראש סדר היום בימים אלו, ימים בהם כלכלת ישראל עומדת על תילה. אני מתחייבת לנהל את הוועדה ביד רמה ולהוביל מאבק למען חיזוק הצרכנות הישראלית והציבור בישראל.

ימי הקורונה מולידים שאלות צרכניות מסוג חדש עליהם יש לתת את הדעת : ענף התעופה ופיצויי הנוסעים, ענף האירועים, הענף העסקי ועוד.. כל זאת כאשר ישראל היא שמינית בעולם ביוקר המחייה וההוצאות החודשיות של משק הבית בישראל גבוהות מאוד.

- פרסומת -

וועדה זו הוקמה בכדי לשמוע את האזרח בקצה, להשמיע את ההתמודדויות השונות ולשפר ולייעל את מגמת הצרכנות בארץ. אני מודה לחה"כ הרב יעקב מרגי, יו"ר וועדת הכלכלה שראה בי לנכון עבור ניהול הוועדה. יחד, נוכל להגיע להישגים חדשים, לחוקק ולהוביל שינוי."