חנוכה 2019: איך ואיפה מומלץ לחגוג?

(צילום: עטרת זרביב)

בקרוב אנו עומדים לחגוג את חג חנוכה, הילדים עומדים לצאת לחופש ממוסדות החינוך, ושכירים רבים עובדים בחול המועד פחות שעות ורבים לוקחים חופשה מהעבודה כדי לבלות עם הילדים, עם המשפחה וכמובן עם החברים.

אביעד ברטוב 21/11/2019

לקראת חנוכה 2019, כדאי להתעדכן כבר עכשיו באירועים השונים העתידים להתקיים ברחבי הארץ, יש מגוון מקומות מומלצים בהם תוכלו לנפוש ולבלות, עם בני הזוג או עם כל המשפחה. לפניכם, סקירה קצרה על מקומות בהם תוכלו לחגוג את חנוכה וליהנות מחג אורים שמח כמיטב המסורת.

נופש ואטרקציות בירושלים והסביבה

ירושלים, בירת ישראל, מזמינה אתכם לחופשה נפלאה בחנוכה 2019, יש מגוון דילים משתלמים למלונות איכותיים ברחבי העיר וסביבתה. כדאי לבקר בירושלים במהלך חופשת חנוכה, יש מגוון אירועים לכל המשפחה ואטרקציות המתאימות גם לזוגות הרומנטיים. בין השאר, בחנוכה הקרוב אפשר להשתתף בפעילויות מקוריות בירושלים כמו פעילות אוצר המלכים במערת צדקיהו, זו פעילות המתאימה למשפחות עם ילדים בכל הגילים.

- פרסומת -

בנוסף, מוזיאון ארצות המקרא בירושלים מזמין אתכם לפעילות לכל המשפחה, המוזיאון מציע סיור מודרך עם שחקנים מוכשרים ויש לעבור בין תחנות שונות כדי לגלות את תעלומת כד השמן. המוזיאון מציע במהלך החג גם סדנאות יצירה, הצגות וסיורים מומחזים ברוח החג.

כדאי להצטרף גם לסיור עששיות מרתק ומרגש בעיר העתיקה של ירושלים. זו הזדמנות נפלאה לחוות את סמטאות העיר העתיקה המוארות באורן הקסום של החנוכיות המוצבות בחלונות הבתים.

אירועים בתל אביב

אפשר לנצל את חופשת חנוכה ליום כיף או לנופש קצר עם כל המשפחה בתל אביב. העיר מציעה מגוון רחב של פעילויות לילדים ולכל המשפחה במשך החג, כמובן יש פסטיבלים, פסטיגל והצגות, אך יש גם אירועים תרבותיים יותר כמו תערוכת החנוכיות המסורתית בנווה צדק. התערוכה מתקיימת במוזיאון נחום גוטמן לאמנות.

חופשה במלון בוטיק בצפון הארץ

תחזית מזג האוויר לחנוכה עדיין אינה ידועה, אך בהחלט כדאי למהר ולהזמין חופשה במלון איכותי בצפון הירוק. כדאי להזמין דיל משתלם במלון בוטיק מוכר המציע מיקום מרכזי ונוח, נוף מרהיב ומתקני נופש ופנאי, כולל מתחם ספא יוקרתי ותפריט טיפולי מגוון. מלון בוטיק בצפון מאפשר לכם ליהנות מנופש מרגיע ומאווירה פסטורלית קסומה וייחודית.

במרחק קצר מהמלון, יש שפע אטרקציות לכל המשפחה, אפשר לטייל בראש פינה העתיקה, לספוג את אווירת הקדושה בסמטאות הציוריות והעתיקות של צפת, לצאת לטיולי ג'יפים וטרקטורונים, לטייל בשמורות הטבע היפות ועוד.

במהלך חופשת חנוכה 2019, יש גם שלל פעילויות ברוח החג והמסורת, כך לדוגמה בפארק היורה בבית לחם הגלילית יש הפעלות עם חץ וקשת, קליעה למטרה ועוד. כל המוזיאונים בצפון, בהם גם המוזיאונים המובילים בחיפה, מציעים סדנאות ופעילויות ברוח החג, למשל בניית סביבונים, עיצוב חנוכיות מחומרים טבעיים או ממוחזרים וכדומה. כמו כן, אפשר לצאת לקטיף עצמי ולחזור למלון או הביתה עם סלסלה מלאה בירקות ופירות העונה.