טיול ברומא: המקומות שלא תרצו לפספס

רוצים לבקר בקרוב ברומא שבאיטליה? ובכן, כיף לכם. מדובר באחד מהיעדים הכי פופולאריים, רומנטיים ומהנים באירופה בפרט ובעולם בכלל. האוכל טעים ומשובח, האווירה נעימה ורומנטית, האנשים נחמדים, ויש שלל אטרקציות מגניבות ומדהימות. אז, כעת, נרצה להבין באילו מקומות ואטרקציות ברומא כדאי לכם לבקר, אם אתם טסים לחופשה ברומא.

הותיקן. צילום: CANVA

4 אטרקציות מומלצות ברומא

מעוניינים להבין איפה כדאי לבקר ברומא ואיזה אתרים תיירותיים נחשבים ל"חובה"? להלן 4 מקומות ואטרקציות ברומא, שמתאימים לכל המשפחה, ושממש לא כדאי לכם לוותר עליהם:

  1. מדינת הוותיקן

הוותיקן הוא אתר קדוש לדת הקתולית הממוקם ברומא שבאיטליה, והוא נחשב למדינה העצמאית הקטנה בעולם, עם כ-800 תושבים בלבד. יש סיבות רבות לבקר בוותיקן, ואחת מהן היא המוזאונים המדהימים שממוקמים בה, בהם תוכלו להתרשם מפסלים מרהיבים,  ציורי קיר, גלריית שטיחי קיר וגלריית מפות גאוגרפיות. בנוסף, בוותיקן נמצא גם את הכנסייה הגדולה בעולם, הנקראת כנסיית פטרוס הקדוש, שהיא מדהימה בגודלה וביופיה. כך שאין ספק שאם אתם כבר מגיעים לרומא, ממש לא כדאי לכם לוותר על סיור בותיקן.

2. הקולוסאום

- פרסומת -

הקולוסאום הוא אמפיתיאטרון עצום, שנבנה לפני כ-2,000 שנה, בו נערכו בעבר קרבות עקובים מדם בין גלדיאטורים אכזריים. ואילו כיום, מדובר באחד מהאתרים התיירותיים הפופולאריים ביותר ברומא. מדובר באמפיתיאטרון שיש לו ארכיטקטורה מרהיבה, ומשמעות היסטורית עצומה. מדובר באתר מורשת עולמי והקולוסאום הוא גם אחד מ-7 פלאי תבל החדשים. כך שרבים מהמבקרים ברומא בוחרים להגיע לביקור בקולוסאום.

3. גני וילה ברוגזה

גן וילה ברוגזה הוא גן שבנוי ומעוצב בסגנון אנגלי, וזהו הגן השני בגודלו ברומא. מדובר למעשה בפארק מהמם ביופיו, בו תמצאו מזרקה מרשימה, שעון מים ייחודי, מקדשים, ובמרכז הגן – נמצא את וילה ברוגזה המרהיבה. אם תגיעו לגני וילה ברוגזה, תוכלו להנות משייט בסירות, מרכיבה על סוסי פוני, ומ-3 מוזאונים נחשבים: המוזיאון הלאומי לאומנות מודרני, מוזאון וילה ג'וליה, וגלריית בורגזה.

4. המדרגות הספרדיות

המדרגות הספרדיות הן גרם מדרגות המורכב מ-136 מדרגות, שנבנה בין 1723 ל-1727. מדובר גם כן באחד מהאתרים הפופולאריים ביותר ברומא, כמו שלושת האתרים הקודמים שהוצגו. בתחתית המדרגות, ניתן להנות מיופיו של הפסל של פייטרו ברניני וממזרקת הסירה המוכרת, שנקראת גם מזרקת הספינה. ולאחר העלייה במדרגות, ניתן להנות מתצפית נעימה ומהנה על הכיכר המדהימה, ומרחובות מעוצבים ומדהימים ביופיים. המדרגות הספרדיות נחשבות לאטרקציה חובה לכל מי שטס לחופשה ברומא. כך שאם אתם מבקרים ברומא – אל תשכחו להשאיר זמן לסיור במדרגות הספרדיות.

לסיכום, אם אתם מתכוונים לטוס בקרוב לחופשה ברומא שבאיטליה – אל תשכחו להזמין סיור בותיקן, לבקר בקולוסאום, בגני וילה ברוגזה וכמובן במדרגות הספרדיות. מדובר באתרים התיירותיים הכי פופולאריים באיטליה, וממש לא כדאי לכם לוותר עליהם.