טיפים לניהול מועדון לקוחות מוצלח

ניהול מועדון לקוחות יכול לסייע רבות לעסק שלכם. כך תעשו זאת נכון ותגדילו את ההכנסות ואת קהל הלקוחות שלכם.

תוכן שיווקי 05/03/2020

ניהול מועדון לקוחות היא אחת הדרכים המוצלחות ביותר להרים את העסק שלכם לגבהים. מועדון כזה מאפשר לכם לשמר את הלקוחות הקיימים, למשוך לקוחות חדשים, לעדכן במבצעים ובמוצרים חדשים, ולהגביר את המודעות לעסק שלכם. יחד עם זאת, ישנם עסקים רבים שנכשלים בניהול מועדון לקוחות ולא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל שלו משום שאינם משקיעים את זמנם ומרצם במועדון. כדי שהעסק שלכם יצליח, אתם חייבים להשקיע בניהול מועדון לקוחות. הנה לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה.

הציעו מתנות קטנות לעיתים קרובות

לקוחות רבים מעדיפים לקבל מתנות קטנות בטווחי זמן קצרים, במקום להמתין חודשים ארוכים עד לקבלת מתנה גדולה יותר. לכן, מומלץ מאוד לתגמל את חברי מועדון הלקוחות במתנות קטנות. למשל, אם יש לכם בית קפה תוכלו להציע משקה חינם לאחר קנייה של חמש משקאות. כך תיצרו אטרקטיביות למועדון, שתעורר בלקוחות חדשים רצון להצטרף אליו. הנחות בלעדיות לנרשמים לניוזלטר ולעוקבים ברשתות החברתיות.

- פרסומת -

בעת ההרשמה למועדון הלקוחות שלכם, הציעו לנרשמים למועדון להירשם גם לניוזלטר שלכם ולעקוב אחר העמוד של העסק שלכם ברשתות החברתיות. אותם נרשמים יוכלו ליהנות מהנחות בלעדיות שיוענקו רק להם. מומלץ ליצור האשטאג ייחודי למבצע ולספק קוד הנחה ללקוחות. תוכלו לעקוב אחר הצלחת הקמפיין בזמן אמת, ובמידת הצורך להגדיל את ההנחה, לשנות את המבצע, לסיים או להאריך אותו. המהלך הזה יצור בקרב הלקוחות שלכם תחושה שהם שייכים למועדון אקסקלוסיבי, וכך הנאמנות שלהם כלפי המותג שלכם תתחזק.

בקשו משוב מהלקוחות שלכם

קבלת משוב מהלקוחות שלכם, יכולה לסייע לעסק שלך לצמוח ולהשתפר. מומלץ מאוד לפנות ללקוחות במועדון שלכם, ולבקש מהם שיענו על סקר קצר לגבי השירות או המוצר שלכם. תוכלו לברר עמם מדוע הם בחרו דווקא בעסק שלכם על פני המתחרים, איך הם מדרגים את השירותים והמוצרים שלכם, ומה דעתם על חווית השירות. בעת ההרשמה למועדון בקשו את המייל ואת הטלפון הסלולרי של הלקוחות, וכך תוכלו לשלוח להם בקלות את הסקר. אם אתם תוהים כיצד תוכלו לשכנע את הלקוחות להקדיש את זמנם למילוי הסקר, אז זכרו שלקוחות תמיד נהנים מתגמולים. תוכלו להציע להם 5 אחוז הנחה על הרכישות אצלכם, בתמורה לפידבק שלהם.

הפניית לקוחות חדשים לעסק שלכם

חברת המחקר והסקרים Nielsen Global, פרסמה סקר לפיו 83 אחוז מהאנשים מרגישים שהפנייה מפה לאוזן היא צורת הפרסום הטובה ביותר. אכן, מדובר בשיטה מוצלחת לקידום העסק שלכם, ומומלץ לנצל את מועדון הלקוחות שלכם כדי להשיג לקוחות חדשים. הציעו ללקוחות הקיימים שלכם תגמול כלשהו עבור כל לקוח חדש שהם מפנים אליכם. כך תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, בעוד שהלקוחות הקיימים יהנו מהתגמולים שאתם מעניקים להם.

ערכו אירוע ללקוחות שלכם

הזמינו את חברי מועדון הלקוחות לאירוע מיוחד בבית העסק שלכם. זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת להשיק מוצר חדש, או להכריז על מבצע גדול. אירועים כאלה יאפשרו לכם ליצור אינטראקציה עם הלקוחות, והם יצרו בקרב הלקוחות תחושה שהם מוערכים וחשובים.

לעוד טיפים ורעיונות, בקרו את חברת סימפלי קלאב.