טרנד הרכבים החשמליים תופס תאוצה: ביקוש גובר לקניית רכב חשמלי

בשנים האחרונות, ובפרט בשנה האחרונה נראו יותר ויותר רכבים חשמליים על כבישי הארץ. ניתן לראות את הקפיצה הגדולה של השנה האחרונה על ידי ההתעניינות והביקוש של צרכנים רבים בנכונות לרכוש רכב חשמלי.

רכב חשמלי
צילום: pexels

רכב תפעולי חשמלי – נכון להיום ישנן מספר רב של חברות שונות המציעות מגוון דגמים שונים של כלי תחבורה חשמליים למכירה… רכבים חשמליים, ובעיקר בטנדר חשמלי שהפך לטרנד לוהט אצל אלו המחפשים טנדר לצורך עבודה או לחלופין לאלו המתעניינים ברכב שטח פנאי גדול ומרווח לחוויית נהיגה עוצרת נשימה ברכב חשמלי.

ישנם אנשים רבים אשר במסגרת העבודה שלהם מעבירים מספר רב של שעות ברכב, אם זה לנסוע למקומות רבים או להעביר דברים/ מטען ממקום למקום ולכן כאשר יצטרכו לבחור רכב לעבודה, יש חשיבות רבה לבדוק שאכן יהיה נוח ונעים להיות בו וגם שיאפשר נסיעה בטיחותית ונעימה. אם אתם צריכים טנדר שישמש אתכם לצורכי עבודה, מומלץ להשקיע מחשבה ולבחור את הטנדר החשמלי שישמש אתכם יותר מרכב עבודה – שגם יתאים בתור רכב פנאי לנסיעה וטיולים משפחתיים. במקרה כזה מומלץ לבדוק את נתוני האורך והרוחב של הרכב והקבינה, כמו כן יש לבדוק המשקל לנשיאה שלו- מכיוון שלטנדר עצמו יש משקל עצמי, משקל משא ומשקל כולל אזי- צריך לבחון את המשקל הכולל של כל הפרמטרים שמותר לו להוביל על המרכב.

ואולם, כיום ישנם רבים מהצרכנים המחפשים רכב חשמלי המונע בחשמל אשר ידידותי לסביבה עצם הפחתה באופן משמעותית של פליטת הפחמן הדו חמצני  והחסכון האדיר של הדלק רבים מראים נכונות מעשית לרכוש אותם. ישנם רכבים חשמליים קטנים וקומפקטיים המתאימים לנסיעות עירוניות, שמתאימים לזוגות ולצעירים שלא צריכים רכב גדול במחיר אטרקטיבי וזה כולל עמדת טעינה בבית. כמו כן ישנם דגמים וותיקים יותר עם טווח נסיעה מרשים וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט- כאן המחיר מעט יותר אך עדיין סביר ביותר.

רכב חשמלי – כאמור, לכל הצרכנים המעוניינים ברכישת רכב חשמלי או טנדר חשמלי שיכול לשמש הן כרכב עבודה והן לנסיעה משפחתית נהנים מחוויית נסיעה חרישית עם הנעה חשמלית נקייה ברכב נטול פליטות של מזהמים, חסכוני מבחינת צריכת הדלק ועוצמתי. בנוסף בכל הרכבים האלו נהנים מטכנולוגיה פורצת דרך הכוללת חבילת בטיחות מקיפה ובמערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות הכוללת בלימת חירום ביום ובלילה – פשוט סגנון וחוויית שימוש ייחודיים הגורמים לתוצאה שלא פחות ממהממת.