שחקן ביתר ירושלים עידן וורד הפתיע את החיילים בשומרון

קפטן ביתר ירושלים עידן וורד הגיע היום עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן להפתיע את חיילי גבעתי בשומרון. דגן: "כולנו עם אחד ויחד ננצח"

עידן ורד
צילום: רועי חדי

קפטן ביתר ירושלים עידן וורד הגיע היום יחד עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן להפתיע את חיילי סיירת גבעתי שתופסים קו מזה חודשיים וחצי בבסיס שבי שומרון והשתתפו בלחימה ובהגנה על יישובי השומרון בתקופה הלא פשוטה של השבועות האחרונים.

וורד נפגש עם הלוחמים בנוכחות מח"ט שומרון אל"מ רועי צוויג, ראש מועצת שומרון יוסי דגן סמח"ט שומרון גל עידן ומג"ד סיירת גבעתי יובל שמרקה, פינק את החיילים בארוחות גורמה אותם תרמה מסעדת סמרקנד מתל אביב, ואמר להם: "אנחנו באנו לפה היום להיות עם החיילים שלנו, אני אוהב אותם ומעריץ שלהם. אם עשינו להם טוב אז אני מאושר וכל הכבוד להם על הזמן שהם פה ושומרים עלינו, ומחזקים אותנו".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הודה לחיילים על פעילותם הרציפה למען תושבי ישראל והשומרון ולענת צפריר מנהלת מחלקת החסד במועצה שקידמה את המפגש בין החיילים לוורד: "בשם המועצה האזורית שומרון אני רוצה להגיד לכם תודה רבה, אנחנו אוהבים אתכם מאוד, מכאן אתם מגנים על כל תושבי מדינת ישראל, אנחנו מלאי הכרת הטוב, אנחנו משתדלים לעזור איפה שאנחנו יכולים. מה שצריך תמיד אנחנו לשירותכם, אני ממש מרגיש שגבעתי זה השומרון והשומרון זה גבעתי"

מח"ט שומרון רועי צוויג אמר לחיילים: "החוויה הגדולה ביותר לשרת בצהל זה לשמור על חיי התושבים, מלחמות על הבית, על מי אתה מגן ובשביל מי אתה נלחם וזה נותן את החוזק האמיתי, התיישבות כל כך מחבקת ואמיתית, נותן את הכל ולראות אנשים שבאים ככה מתל אביב, זה מאוד משמח ותודה רבה לכל מי שהיה מעורב".