יבנה – מה צריך לדעת מבחינה פוליטית?

יבנה
יבנה. צילום: עיריית יבנה (ויקיפדיה)

הפוליטיקה של היום זקוקה מפותלת ומלאה באנשים מסוגים שונים שאת חלקם אנחנו כבר לא זוכרים. בכנסת ישראל נמצאים לא מעט חברי כנסת שמתחלפים מהר, עוברים מצד לצד, מבטיחים הבטחות שאת חלקם הם מקיימים – אבל את חלקם הגדול הם שוכחים ומותירים מאחור.

זה נכון, ימים של פוליטיקה בהם אנחנו כבר לא מבינים מי מימין ומי משמאל – מובילים אותנו לאוזלת יד ולחוסר הבנה של המשחק הפוליטי.

עם זאת מנהיגים אמיתיים הם כאלו שזוכרים, גם אם מדובר בראש עיר של עיירה קטנה כמו יבנה. דוד בן הרוש הוא אחת הדמויות הזכורות בעיר והוא זכור עד עכשיו כחבר מועצה שפיתח את העיר, סייע כמעט לכול תושביה, הקים משפחה גדולה בעיר ולא עזב לרגע אחד את המטרה שלו והיא: להפוך את יבנה למקום משגשג שכיף ונעים לגור בו.

דוד בן הרוש יבנה וימים טובים זכורים ככאלה שהיו בזמן שכיהן דוד בן הרוש כחבר מועצה והפך עם הזמן לראש העיר הזכור ביותר לטובה של יבנה. תושבי העיר אהבו את העובדה שמדובר בתושב שעבד גדל במקום וגידל משפחה בעצמו ושם בראש מעייניו את הצרכים של התושבים של העיר עצמה.

- פרסומת -

למה כדאי לגור ביבנה?

מי שיגור ביבנה יכול לפתח קריירה מצליחה בכל אזור שהוא יבחר בארץ ובעיקר באזור המרכז ויוכל לחזור בסוף היום אל מרחב מגורים מטופח ומזמין, כמו גם אל עיר שיש בה תשתיות מפותחות, מרכזי תרבות ומורשת, תושבים מסבירי פנים, עסקים משגשגים, בתי קפה ,חנויות וכל מה שצריך בשביל איכות במגורים.

דוד בן הרוש ויבנה הם שני מושגים שהולכים יד ביד – לכן רבים מחפשים אנשים כמוהו להנהיג את העיר.