לא כולנו נבראנו בצלם

עמיעד טאוב חזר משירות מילואים, בצבאה של המדינה שצריכה להתמודד עם חמאס, חיזבאללה, איראן וכל מיני מרעין בישין ש"שלום" הוא לא אופציה מבחינתם. כמו כל חייל שחוזר לחברה האזרחית האינדיבידואלית והנהנתנית שנהיינו בטנו מלאה – אבל על השמאל הקיצוני ההזוי. שלא יודע ולא מבין איפה הוא חי.

עמיעד טאוב 16/05/2010

אני עמיעד טאוב, יליד מדינת ישראל, דתי וימני, מבקש להודות בזאת בשם העם השפוי בישראל, בשם כלל אנשי הימין ובשם חובשי הכיפה השקופה עד הסרוגה והשחורה לכל הזויי השמאל האנטי-ציוני הרדיקלי הישראלי על השירות החשוב שהעניקו בחודשים האחרונים לעם היושב בציון ולצד הימני במפה.

» תודה רבה לענת קם, שהראתה כי יש מי שבשם האידיאולוגיה השמאלנית מוכנים לפגוע בביטחון המדינה ולסכן את חיילי צה"ל ועוררה שלל גורמים שמאלנים הזויים שהוכיחו בחודשיים האחרונים שוב ושוב כי השמאל הישראלי איבד את עצמו לדעת.

- פרסומת -

» תודה מקרב לב ליסמין וגנר מגבעתיים שהגיעה בעיצומה של שבת לפני שבועיים יחד עם 15 מחבריה האנרכיסטים מהכפר יאטה לישוב עתניאל בהר חברון בו נערכה באותה עת ברית מילה לבן אחותו של נועם אפרט ז"ל שנרצח ע"י מחבלים שיצאו מאותו הכפר. תודה לוגנר, שבפרובוקציה מתוכננת היטב טרחה להתערטל באמצע הישוב הדתי, התיישבה על סלע והחלה לחלל בחליל שירי ארץ ישראל על מנת לעצבן את תושבי המקום. תודה גם ל"רדיו ללא הפסקה" שהחליט להפוך את המטורפת לכוכבת. תודה מיוחדת לשאר כלי התקשורת בישראל שטרחו להתעלם מהפרובוקציה המגעילה ולתושבי עתניאל שנתנו לה לצאת ללא פגע מהפרובוקציה ותהייה מה היו צועקות כותרות העיתונים באותם כלי התקשורת שהתעלמו מהמעשה מעורר הבחילה של וגנר אם פעיל ימין היה צועד בלבוש אדם הראשון בעיצומו של צום הרמדאן למסגד בכפר יאטה ומתחיל לקרוא בקול תהילים?

» תודה מקרב לב לאורי תובל, סגן עורך עיתון "הארץ", שכינה את משפחתו של גיבור ישראל, אלירז פרץ ז"ל, "משפחה של פאשיסטים גי'האדיסטים שהפכו את צה"ל לכלי שרת למטרות הפוליטיות שלהם שמסכנות את כולנו" והבהיר לכולנו את היחס הנדרש כלפי מי שמסרו את דמם על הגנת המדינה.

» תודה אישית לקרן החדשה ול-16 ארגונים הנתמכים על ידה ("עדאללה", "שוברים שתיקה", "בצלם", "האגודה לזכויות האזרח בישראל", "המוקד להגנת הפרט", "הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל", "יש דין", "רופאים לזכויות אדם", "גישה", "במקום", "רבנים למען זכויות אדם", "איתך", "קול אחר" וארגוני "קואליציית נשים לשלום" ובהם, "פרופיל חדש", "מחסום ווטש" ופרוייקט "מי מרוויח מהכיבוש") שהיו שותפים לגיבוש דו"ח גולדסטון ולהכפשת קציני וחיילי צה"ל על כך שסייעו לעם היושב בציון להבין את מי משרתים ארגוני השמאל הבולטים.

» תודה אמיתית לליזי שגיא, מנהלת אגף המידע בארגון "בצלם" ופעילה בקבוצת "מחסום ווטש" שפרסמה את דעותיה בבלוג ב"קפה דה-מרקר" והצהירה שהיא אינה עומדת בצפירה ביום הזיכרון, קראה ליום הזיכרון לחללי צה"ל "קרקס פורנוגרפי של הכתרת השכול וסתימת הפיות" ותהתה בקול: "מה כל כך מוצלח בציונות…" ו"איך אנחנו מעיזים להדליק משואה 'לתפארת מדינת ישראל' ביום העצמאות? בשם מה התפארת? … בשם מדינת היהדות בינתיים גזלנו אדמות, רצחנו, הרעבנו, הצמאנו, בגדנו, שיקרנו לעצמנו ולכל העולם, יצרנו גטאות ל'אחרים' .. וגרמנו לזוועות הגדולות של האנושות…". את ליזי, היא ההוכחה הטובה ביותר כי לא כל בני האדם נבראו בצלם.

» תודה אחרונה לקיצונים הרדיקליים: למשתמט רוני ברקן, לפעיל השמאל יונתן שפירא, לפעילת "הגדה השמאלית" דורותי נאור, לפעילה למען זכויות הפלסטינים איריס חפץ ולחבריהם שפנו למוסיקאים הגדולים בעולם על מנת למנוע את בואם לישראל כמחאה על מדיניות "הכיבוש" הישראלית. חבל שהרסתם לח"כ יעקב כ"ץ (כצל'ה) ואורי אורבך את הכרטיסים להופעה של הפיקסיז, לאלי ישי את הכניסה למתחם ה"וי.איי.פי" בהופעה של רוג'ר ווטרס ולאיתמר בן גביר את הפגישה עם חברי להקת יו-2.

» תודתי נתונה גם לכלל מפגיני בילעין ונעלין על ההתעמתות האלימה עם השוטרים והחיילים. אתם ההוכחה החיה לכך שלא כל היהודים צריכים לחיות בארץ ישראל. הרשות הפלסטינית ממתינה לכם בידיים פתוחות.

» תודה אחרונה וכללית לכל האנרכיסטים הצעירים ההזויים של השמאל הישראלי שעושים המון טוב לימין, מצליחים להשכיח ולהעלים את השמאל הישראלי החברתי-האותנטי שידע להילחם על דעותיו בשדה הציבורי מתוך כבוד גם לצד השני במפה, ומעוררים געגוע עז לצעירים שמאלנים אידיאליסטים באמת כמו שמעון פרס.

מתוך נענע 10