לא מחכה לשקד: נפתלי בנט הכריז על פתיחת מפקד ארצי ראשון לימין החדש

לא בטוח אם ימשיכו יחד. שקד ובנט. (צילום: צילום מסך)

יו"ר "הימין החדש", שר הביטחון נפתלי בנט, הודיע על פתיחת מפקד ארצי לשורות המפלגה. המטרה: פתיחת השורות והרחבת פעילות השטח של המפלגה כחלק מההיערכות למערכת הבחירות הקרובה. שותפתו, איילת שקד, עדיין לא הודיעה אם תישאר במפלגה או תחבור חזרה לבית היהודי.

אביחי טבק 16/12/2019

מפלגת "הימין החדש", שהוקמה לפני כשנה בדיוק, לקראת בחירות 2019-א', נערכת לריצה עצמאית במערכת הבחירות ולשם כך פועלת במספר צירי פעולה. בימים הקרובים יוקמו מטות הפעילים של המפלגה וייקבעו כנסים ראשונים, כאשר במקביל החל השר בנט לגבש את צוות הקמפיין ואת המסרים המרכזיים.

על פי הצהרות בכירים בימין החדש, פתיחת המפקד היא שלב נוסף במיסוד הימין החדש כמפלגה עצמאית, עם מנגנונים ומוסדות רשמיים. המתפקדים ישלמו דמי חבר שנתיים בסך 60 ש״ח ובהתאם יקבלו תעודת מתפקד שתקנה להם חברות רשמית בתנועה.

- פרסומת -

יו"ר "הימין החדש", שר הביטחון נפתלי בנט: ״אני מזמין את כל עם ישראל לקחת חלק בבשורה של "הימין החדש" – ימין ממלכתי, שמאמין ביהדות מקרבת, בחירות האדם ובמדיניות ביטחון תקיפה לצד שמירה על שטחי ארץ ישראל. הימין החדש רצה בבחירות אלו בכל הכֹּח, במטרה להציל קולות יקרים לגוש הימין ולהקים סוף סוף ממשלה. מפקד למפלגה הוא שלב נוסף בהפיכת המפלגה לכֹּח עולה בפוליטיקה הישראלית, וצפויות גם הפתעות נוספות".