לא מחכים לממשלה: בני ברק הכריזה על מבצע חיסונים לקראת החזרה ללימודים

בעיריית בני ברק החליטו לצאת במבצע חיסונים נוסף לאור העלייה בתחלואה ● רבני העיר יצאו בקריאה לציבור לצאת ולהתחסן ● החל מהיום ייערך מבצע חיסונים בקופות החולים בעיר

חיסון קורונה
חיסון קורונה. צילום: unsplash

עיריית בני ברק בשיתוף כל קופות החולים בעיר, הודיעה לציבור התושבים על מבצע חיסונים לאור נתוני התחלואה. קברניטי העיר ששמרה על שיעור תחלואה נמוך משך תקופה ארוכה, מבקשים להקדים מבצע חיסונים שישיגם דגש על הגיל הצעיר – לקראת החזרה ללימודים. בישיבות ובמוסדות החינוך בעיר יחלו הלימודים כבר בראש חודש אלול, ביום שני הקרוב יחזרו הבנים אל הכוללים והישיבות, ובנות בחינוך העצמאי וגני ילדים ביז' באלול, 25 לאוגוסט.

"הממשלה עוד לא גיבשה מתווה לפתיחת שנת הלימודים", אומר ראש העיר אברהם רובינשטיין, "אבל אנחנו לא מחכים להם ועושים מה שהוכחנו שאנחנו יודעים לעשות – שומרים על בריאות הלומדים וכלל התושבים. אני קורא לציבור הבני ברקי לצאת כמו בעבר ולהתחסן כי פיקוח נפש הוא ערך נעלה".

בהודעה שהופצה ברחבי העיר נכתב: "זה הזמן למהר ולהתחסן גיל 12 בהוראת מרנן ורבנן גדולי וצדיקי הדור שליט"א ולמנוע התפרצות המונית החינוך ר' ישמרנו". עיקר החשש לנוכח התחלואה המתגברת היא בהקשר של פתיחת הלימודים במוסדות החינוך. קופות החולים מכבי, כללית, מאוחדת ולאומית יהיו פתוחים מחר בין השעות שבע בערב לשתיים עשרה בלילה ובימים ראשון עד שלישי בין השעות חמש בערב ועד עשר בלילה. זכר למבצע החיסונים המוצלח שיזמה העיר וזכה לחיקויים בכל רחבי הארץ, לאחר שבעיר הצליחו לחסן המונים בימי חמישי בערב עם חלוקת צ'ולנט וקולה.