שייקים קרים ומרעננים – כך תתרענן בקיץ הקרוב

Closeup of colored cold lemonades with fresh fruits

שייקים קרים ומרעננים – כך תתרענן בקיץ הקרוב

שייקים הם בהחלט פינוק אולטימטיבי לקיץ. הם גם קרירים ומרעננים, גם טעימים, גם קלים להכנה, וגם בריאים. בהחלט קשת יתרונות מנצחת המתקשה להשאיר אותנו אדישים. 

איך מכינים שייקים?

פירות קפואים

הדרך הקלאסית להכין שייקים היא בעזרת פירות קפואים עם מים או קוביות קרח. מומלץ לחתוך את הפירות לחתיכות קטנות כדי שיכנסו למיכל השייק. ישנם שילובים קלאסיים של שייקים כגון שייק בננה תמר שיקבל בשמחה גם פקאן שיוסיף לו קראנצ'יות וארומה נהדרת, שייק תות ופירות יער, או תות בננה. שייק מנגו ואננס, או שייק של פירות חמצמצים כגון אפרסק נקטרינה ושזיף. 

טוויסט מתוק- הוספת תרכיזים  לברד

ניתן להוסיף לשייק תרכיזים לברד הם יכולים להיות תוספת לשייק או לבוא בפני עצמם עם קוביות קרח. ומים.

מילק שייק

ניתן להכין שייקים על בסיס חלב, בטעמים חלביים מיוחדים ומרקמים קטיפתיים מצויינים. המתכונים הקלאסיים מכילים אייס קפה, ניתן גם לשלב פירות עם החלב ולקחת את טעם השייק לכיוון שונה לדוגמא: שייקים של חלב בשילוב בננה, תות ופירות שונים. 

- פרסומת -

לטבעונים שביננו חשוב לדעת כי ניתן להכין מילק שייק על בסיס חלב שקדים, חלב סויה או משקה שיבולת שועל. 

שייקים- ניצול אולטימטיבי של פירות 

אם קניתם פירות קיץ או פירות רב עונתיים ואתם רואים כי הם "עייפים" קמעא וכבר אינם טריים מספיק כדי שיהיה נעים לאוכלם טריים, נצלו במהירות את הזמן לפני שהם מרקיבים לחלוטין, חתכו אותם והקפיאו במיכלים או בשקיות הקפאה. כך תוכלו לשלוף אותם בעת הצורך ולהין שייקים ממגוון שילובים נהדרים של פירות שהקפאתם מבעוד מועד והטעם המתוק של השייק יהיה גם הטעם המתוק של החיסכון וניצול משאבים. כי בכל אחד מאיתנו טמונה סבתא שאומרת שאוכל לא זורקים..

תוספות בריאות לשדרוג שייקים

שייקים הינם משקה בריא, אולם תמיד ניתן ללכת צעד אחד קדימה ולהוסיף לשייק תוספות בריאות שונות שישפרו את איכות התזונה: ניתן להוסיף לשייק מגוון עלים ירוקים, אבקת חלבון, טחינה גולמית, פיצוחים טבעיים ולא קלויים קוואקר וזרעי צ'יה ולשדרג את ערכו התזונתי.

מחפשים ספק של תרכיזי ומכונות ברד? היכנסו לאתר הבא >>> https://www.mashke-taim.co.il/