מגשי האירוח של מונייר פוד דיזיין

מתחשק לכם לפנק את החברים ובני המשפחה? לקייטרינג האיכות Munier Food Design יש בשבילכם הצעה טעימה ואלגנטית במיוחד.מגשי האירוח של מונייר אקספרס, שירות משלוחי הקייטרינג של מונייר פוד דיזיין, הטרנד החדש של מארחות מפונקות ומפנקות הכולל מגשי אירוח מרגשים, צבעוניים, כובשים ומלאי כל טוב – המגיעים למקום האירוח בכלים יפים.

ליאת עפרי 20/12/2010

קייטרינג של מונייר פוד דיזיין מציג מיזם חדש של מגשי אירוח צבועניים ואיכותיים המגיעים לבית ונותנים מענה קולינרי לאורחים ללא השקעה.

בין מגוון המגשים ניתן להנות מ"קאנאפס" פעוטים עם פטה דג ים, תרמילי תפוז וקוויאר אדום, מיני פחזניות מסולסלות במילוי מוס טונה קוניאק וינסון או רוקפור. פיצתות ועוד מגוון רחב של מנות קוקטייל איכותיות ומעוצבות בעבודת יד. לקינוח מגש מתוקים ובו טארטלטים עם פטל אדום או קיווי וכוכב אניס, אקלרים במילוי של קרם פרלינה ושקדים, טראפלס שוקולד על סוגיו ומוס פסיפלורה על סופלה שוקולד לבן.

- פרסומת -

קייטרינג האיכות Munier Food Design הינו קייטרינג חלבי, אשר נולד מתוך מפגש קולינארי מלא קסם בין השף הצרפתי מוריס מונייר לבין הקייטרר הישראלי רפאל טרגן. השף מוריס מונייר, כיהן כשף השגרירות הצרפתית במשך 12 שנים והוא אמן Finger Food יחיד מסוגו, אשר מנותיו המופלאות קנו להן אוהדים בעולם כולו.

השף מונייר מביא עימו אלגנטיות קלאסית, הקפדה על כל פרט ופרט וניסיון בינלאומי עשיר ממיטב מסעדות אירופה. המוטו המלווה את קייטרינג מונייר בכל העשייה שלו הוא איכות. זה מתחיל בחומרי הגלם המשובחים ביותר, המוזמנים ממקורות ייחודיים בארץ ובחו"ל (והכל כשר). חומרים איכותיים אלה מהווים את הבסיס לבניית תפריטים עשירים, ססגוניים במראם ומעודנים בטעמם. האיכות קורנת מכל פרי – טרי, מבושל או יבש, מגבינות הבוטיק הנרכשות ממשקי הגליל, מהמאפים שגורמים לך לחוש שקפצת לרגע לפאריס, ומכל המנות המעוצבות בעבודת יד מוקפדת ומושלמת.

האיכות אינה נשארת רק באוכל, היא משתקפת גם בכלי ההגשה היוקרתיים. ללא ספק, מונייר פוד דיזיין הוא קייטרינג אחר – קלאסי אך מפתיע, אירופאי אך מותאם לטעם הישראלי, מעוצב לפרטים אך חמים ומפנק. לפיכך, לקראת האירוע הבא שלכם, לכו על הטוב ביותר, ותנו לעצמכם ולאורחיכם ליהנות מהצבעים, הטעמים והניחוחות, שמשכרים את החושים ומשאירים זיכרונות מתוקים… עד הפעם הבאה.

להזמנות חייגו: 03-6326032 דמי משלוח לאזור גוש דן והסביבה ₪95 * מינימום הזמנה ₪400
כשר בהשגחת רבנות ראשון