מדפים מודולריים – כשגמישות ואיכות נפגשים

עולם הלוגיסטיקה, האחסון והשילוח מאופיין בדינאמיות מתמדת. הדרישות והביקוש יכולים להשתנות על בסיס יומיומי, וסוגי הסחורות מגוונים. במיוחד בתקופה האחרונה בה רבים מבצעים קניות אונליין, ענף הלוגיסטיקה נדרש להתגמש ולהתרחב בהתאם.

הפתרון המושלם לתקופת חוסר הוודאות

מחסן שמחזיק סוגים רבים של סחורות, יכול להיעזר במדפים מודולריים שניתנים לשינוי על פי דרישה. קיימים סוגים רבים של מדפים מודולריים, שמיועדים לדרגות עומס שונות. חשוב להתאים את דרגת העומס לדרישה במחסן, על מנת לעבוד בצורה היעילה והבטוחה ביותר. מדפים איכותיים שיכולים לעמוד בעומס, יבטיחו לכם שהסחורה שלכם תהיה בטוחה, ושהעבודה תהיה יעילה.

המדפים שמשתנים יחד אתכם

מדפים מודולריים הם מדפים שניתן לשנות בהתאם לצרכים במחסן, ניתן להרכיב אותם מחדש וליצור עבורכם את סביבת האחסון המושלמת. למשל, אם מדובר במחסן של כלי בית, קיימים כלים גדולים כמו סירים תבניות ומחבתות, לצד כלים כמו ספלים וסכו"ם. כאשר מגיעה כמות של סחורה גדולה, ניתן לסדר את המדפים בהתאם לצורך, ולנצל את שטח האחסון במחסן. צמצום שטח האחסון הנדרש יכול לחסוך השכרה של מחסן נוסף, ולכן חשוב להשתמש בשטח שיש בצורה יעילה. בעזרת המדפים המודולריים אפשר למנוע את המצב ה"מעצבן" בו המדף נמוך מכדי לאחסן חפץ גבוה שכמעט נכנס ברווח שנוצר.

אחסון יעיל לתפוקה גבוהה

כולנו יודעים שזמן שווה כסף. כשמדובר בעבודה במחסן, ובאופן כללי בשרשרת האספקה, קיימת חשיבות רבה לחיסכון של זמן. הייעול הקטן ביותר של תהליכי העבודה יכול להשפיע באופן משמעותי על התפוקה, וכתוצאה מכך על הרווחים של בית העסק. מדפים שמאפשרים אחסון של מסודר של הסחורה יכולים לחסוך זמן רב, ולהפוך את העבודה במחסן לאפקטיבית הרבה יותר.

צילום: depositphotos

ניהול מלאי במחסן מסודר

- פרסומת -

במחסן המכיל ציוד רב, הסדר והארגון הוא מפתח להצלחה. מחסן מסודר מאפשר לבצע ספירת מלאי מהירה ויעילה, לשלוף בקלות סחורה מהמדף, ולאתר כל מוצר ומוצר. לעומת זאת, מחסן מבולגן יכול לעכב את העבודה באופן משמעותי, לגרום לטעויות בספירת המלאי, לגרום לטעויות בהזמנות ולבלבל את המחסנאים. כשהסחורה מחולקת בצורה הגיונית, ופרושה מול העיניים, ניתן לבצע ספירת מלאי בקלות. מדפים מודולריים מאפשרים אחסון מסודר, וכאשר משתמשים בתוויות או בשילוט ברור הדבר משפר משמעותית את הסדר במחסן.

מדפים מודולריים בהתאמה אישית

על מנת להפיק את המירב משטח האחסון והמדפים, ניתן לבצע הרכבת מדפים מודולריים בהתאמה אישית. כך ניתן לשקלל את כל הפרמטרים הרלוונטיים, וליצור את המדף המושלם עבור המחסן. בין הגורמים שיילקחו בחשבון – משקל הסחורה ונפח הסחורה. משך האחסון הוא גם גורם חשוב – האם סחורה נכנסת ויוצאת וצריכה להישלף בקלות או שמדובר באחסון לטווח ארוך. חשוב לקחת בחשבון מה שטח המחסן שעומד לרשותנו, ואופי העבודה במחסן – האם הוא מתנהל על ידי מלגזות, מחסנאים, וסולמות. אם אתם מבולבלים, תוכלו להתייעץ עם המומחים על מנת ליצור עבורכם את המדפים המושלמים, שיותאמו ככפפה ליד למחסן שלכם, וייעלו את העבודה באופן משמעותי.

אל תוותרו על ייעוץ מקצועי שישפר פלאים את העבודה במחסן, ויסייע לכם להתאים את המדפים המודולריים המדויקים עבור המחסן שלכם.