מדפסת hp – שאלות ותשובות

Pixabay

חברת Hewlett-Packard Company) HP) היא חברה אמריקאית רב לאומית שבסיסה בפאלו אלטו שבקליפורניה. המותג האמריקאי המוביל מתמחה בייצור ושיווק חומרה כמו מחשבים, ציוד היקפי, מדפסות, מכונות דפוס ותוכנה. החברה הוקמה בשנת 1939 וב-2015 עברה פיצול לשתי חברות – HP  אנטרפרייז המתמחה בשוק העסקי וחברת HP Inc המתמקדת במגזרי הצרכני ומספקת מחשבים ומדפסות.

הכנו עבורכם דף עם תשובות לשאלות נפוצות בנושא מדפסת hp, המדפסת המובילה והפופולרית ביותר בישראל בשוק העסקי, המוסדי והפרטי.

איך סורקים מסמך למחשב באמצעות מדפסת hp?

בהתאם לדגם של מדפסת hp שברשותכם עליכם להכניס את המסמך שברצונכם לסורק ולהפעיל את התוכנה HP Scan. ניתן לסרוק מסמכים מסוגים שונים באמצעות זכוכית הסורק או מזין המסמכים, ויש לעקוב אחר ההנחיות של התוכנה.

איך להתקין מדפסת hp?

באופן כללי, מערכה ההפעלה אמורה לזהות את המדפסת שלכם מתוצרת HP, לאחר זיהוי הדגם על ידי וינדוס יש להתקין את הדרייבר והתוכנה הייעודית של המדפסת. אם אין לכם את הדיסק להתקנת המדפסת תוכלו לבצע התקנה אונליין המחייבת חיבור לאינטרנט.

איך מחברים מדפסת hp למחשב נייד?
- פרסומת -

כדי לחבר מדפסת של hp למחשב נייד עליך להגדיר את המדפסת עבור חיבור כבל USB אל המחשב (מערכת הפעלה של windows). כדי ליהנות מכל התכונות המתקדמות של המדפסת מומלץ להתקין את מנהל ההתקן עם התכונות המלאות של המדפסת, אפשר להוריד את מנהל ההתקן העדכני ביותר דרך אתר התמיכה של HP.

איך להגדיר מדפסת אלחוטית של hp?

יש לחבר ולהגדיר את המדפסת ברשת האלחוטית המקומית שאליה מחובר המחשב הנייח או הנייד, השלבים להגדרת המדפסת האלחוטית הם הצבת מדפסת hp אלחוטית ליד הנתב, הפעלת המדפסת וחיבור לרשת האלחוטית, יש ללחוץ על לחצן האלחוט בקדמת המדפסת במשך כחמש שניות עד שהנורית מהבהבת, וללחוץ על לחצן WPS בנתב עד השלמת החיבור, והנורית תפסיק להבהב.

כמה עולה מדפסת hp?

המחיר של מדפסת hp משתנה בהתאם לדגם ומאפייני המכשיר. באופן כללי ניתן לרכוש מדפסות של המותג HP החל ממחיר של 720 ₪ למדפסת משולבת עם ראשי דיו ועד כ-18,000 ₪ לדגמים משוכללים ומתקדמים כמו מדפסות אנטרפרייז המתאימות לארגונים גדולים עם ביצועי הדפסה רבים.

איך מחברים מדפסת hp לרשת אלחוטית?

בהתאם לדגפ (עם או ללא מסך מגע) יש ללחוץ כמה שניות על לחצן אלחוט במדפסת ולהגדיר את המדפסת ברשת האלחוטית המקומית.

איך מחברים מדפסת hp למחשב?

מומלץ להתקין את התוכנה של HP או את אפליקציית HP Smart לצורך חיבור המדפסת למחשב, לעקוב אחר ההנחיות המופיעות על המסך ויש לבחור את מנהל ההתקן לפי הדגם של המדפסת שברשותכם.

איך פותחים מדפסת hp?

לאחר התקנת והגדרת המדפסת יש ללחוץ על לחצן הפעל בקדמת מדפסת hp, ויש לוודא כי המדפסת במצב מקוון ומוכנה להדפסה.

הכתבה באדיבות חברת פרידיו, החברה המובילה והמקצועית ביותר בישראל בתחום פתרונות ההדפסה המתקדמים. החברה הוקמה ב-2006 ומחויבת לשירות מקצועי ברמה גבוהה, לאמינות, ליושרה ולשירות מהיר בכל בעיה. פרידיו משמשת כספק מורשה למשרד הביטחון ולגופים נוספים, החברה מספקת שירות לכל הלקוחות בכל הארץ. למידע נוסף ולהזמנת מדפסות מתוצרת המותג המוביל hp – לחץ כאן!