מהפך מיתוגי של קפה לנדוור, יצרנית הקפה הוותיקה בישראל

חברת 'קפה לנדוור' שנוסדה ב-1919 ונחשבת לחברת הקפה הוותיקה בישראל, מבצעת לראשונה בימים אלו, מהפך מיתוגי במסגרתו מוחלף לוגו החברה, עוצבו אריזות חדשות והוספו מוצרים חדשים.

חיים נחתומי 04/08/2008

בראש מהלך המיתוג מחדש עומד הבעלים, מנכ"ל שלי פדרמן. "החברה השקיעה בשנים האחרונות כ-15 מיליון שקל בשיפור תשתיות המפעל ורכישת ציוד חדש וכשני מיליון שקל במהלך המיתוג החדש", אמר פדרמן במסיבת עיתונאים בתל אביב. לדבריו, מטרת המהלך השיווקי החדש היא כפולה – מצד אחד המיתוג מחדש שומר על המורשת ההיסטורית המפוארת של "לנדוור" כמותג קפה ותיק ומשובח ויחד עם זאת, לשלב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים "כדי שיכירו את תערובות הקפה הייחודיות של לנדוור".

במסגרת המהלך, יוצגו בימים אלה שני מוצרי קפה שחור חדשים: קפה 'טחון טרי לבוקר' וקפה 'בטעם אספרסו'. צוין כי במהלך השנה האחרונה ביצעה לנדוור מספר מהלכים שצפויים להגדיל את היקף פעילותה של החברה בכ-35 אחוז. בין השאר חתמה החברה הסכם עם חברת 'אוסם סחר' להפצה בלעדית של מוצרי לנדוור בשוק הקמעוני והסכם עם רשות שופרסל לייצור המותג הפרטי של הרשת בתחום קפה טוריק, קלי וטחון.

- פרסומת -

כן נמסר כי מכירות 'קפה לנדוור' בשנת 2008 צפויות להיות בהיקף כספי של כ-50 מיליון שקל, מחציתן לשוק הקמעוני ומחציתן לשוק המקצועי.