מה רצוי לדעת על טאבלט מוקשח?

כאשר אתם רוכשים טבלטים מוקשחים יש נושאים שממש כדאי לברר אותם עוד לפני שאתם רוכשים את הטאבלט המוקשח.  טבלטים מוקשחים מבחינת טכנולוגית הם כמו טבלטים רגילים. הם מאפשרים גישה לרשת האינטרנט וגם לעיתים תקשורת סלולארית. מבחינת עמידות וחומרה הם הרבה יותר עמידים ומחזיקים לאורך זמן  מעבר למה שיחזיק טאבלט רגיל. טבלטים כאלה ניתנים לתפעול גם בתנאי שטח קשים ובתנאי מזג אוויר קשים.

מהם היתרונות רבים שמיוחסים לטאבלט מוקשח

טאבלט מוקשח יש יתרונות רבים. טאבלט מוקשח מאפשר לכם ליצור בקרה תעשייתית בצורה טובה ויעילה. טאבלט מוקשח גם מאפשר תקשורת סלולרית שניתן לסמוך עליה גם בתנאי שטח קשים וגם בתנאי מפעל שטאבלט רגיל לא יחזיק בהם. כמו שמוסיפים לטלפון כרטיס סים ניתן לשלב כרטיס כזה גם בטאבלט מוקשח וליצור תקשורת סלולארית.

שימושים של טאבלט מוקשח

טאבלטים מוקשחים יחזיקו מעמד לאורך זמן. טאבלט מוקשח מאפשר לכם להזין מידע לקבל מידע בתנאי שטח או במפעל או באזור עבודה, כאשר אתם צריכים קשר עם מוקד בקרה. טאבלט מוקשח יהיה שימושי לאורך זמן ולא יתקלקל בתנאי שטח קשים. טאבלט מוקשח שימושי מאוד בענפים שונים של תעשייה, במיוחד במפעלים גדולים. גם כוחות הביטחון עושים שימוש בטאבלטים מוקשחים.

מה חשוב לברר כאשר קונים טאבלט מוקשח?

מה כדאי לדעת כאשר קונים טאבלט מוקשח? אתם קונים טאבלט מוקשח כדי שיעבוד בצורה טובה גם בתנאים קשים. לכן חשוב לוודא עם המוכרים, באיזה תנאי עבודה טאבלט מוקשח יכול לעמוד. באיזה טמפרטורה הוא יכול לעבוד. באיזה תנאי לחות הוא יכול לעבוד. האם הוא עמיד לאבק ולכלוך. האם הוא יכול לעבוד בכל תנאי מזג אוויר. האם טאבלט יכול לעבוד לאורך זמן בצורה אמינה. כדאי גם לברר פרטים שבודקים לגבי כל טאבלט מה אורך חיי הסוללה שלו? מה גודל זיכרון שלו? האם יש בו אפשרות לתקשורת סלולרית? האם אפשר לשלב בו אפליקציות ותוכנה של הארגון שלכם? אם תקבלו מענה על שאלות אלה תוכלו לדעת אם הטאבלט המוקשח מתאים לכם ולארגון שלכם.