מה תפקידה של חברת ניהול ועד בית?

בכל חדש דיירי הבניין מעבירים כספים לוועד הבית שהיא למעשה הקופה הכלכלית של הבניין ומההכנסות שלה ממנים את ההוצאות השונות של המבנה: החל מתאורה העולה חשמל, דרך תחזוקת המעליות, הגינון, טיפול בחשמל, ניקיון שוטף ועוד. לעתים רבות אחת המשפחות בבניין מנהלת את ועד הבית ולעתים הבניין מעדיף להוציא את עבודת הניהול של כספי הוועד ותחזוקת הבניין לחברה חיצונית.

מהם היתרונות של ייצוא עבודת הניהול לחברה חיצונית?

  • ניהול קופת הוועד וגביית כספים – החברה מטפלת בגביית התשלומים מהדיירים, ללא צורך במריבות בין המשפחות בבניין על רקע ענייני תשלום או מרדף אחר קבלת תשלום.
  • טיפול משפטי בסרבני תשלום – במקרה של סרבני תשלום חברת הניהול תטפל בעניינים המשפטיים מול הדיירים סרבני התשלום.
  • תחזוקת המבנה באופן מלא – תחזוקה שוטפת של המבנה כולל עבודה וניהול העבודה מול אנשי מקצוע שונים הנדרשים לתחזוקה השוטפת של הבניין. בפסקה הבאה נפרט מעט יותר מה זה אמור לכלול.
  • שירות זמין 24/7 מול גוף אחד – תקלה במעלית? עובדת הניקיון לא הגיעה? מזיקים נמצאו בגינה? או בכל נושא אחר ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה הזמין עבורכם 24/7 והכול במקום אחד. ללא צורך לרדוף אחרי אנשי המקצוע בעצמכם, לוודא שהעבודה נעשית כמו שצריך וכו'.
  • פחות חשבוניות וניירת – עבודה מול גוף אחד שהתשלום החודשי שלו הוא נגזרת למה שסוכם בין הצדדים ו/או תוספת של פעילויות הנדרשות בתשלום נוסף.

 

מה כולל תפקיד ניהול ועד הבית ואחזקת המבנה?

פורטל חדשות בדק ומצא כי תחזוקת מבנה באמצעות חברת ניהול ועד בית תכלול מגוון שירותים הקשורים לתחזוקה השוטפת של הבניין: החל משיפוצניקים, צבעים, חשמלאים, אינסטלטורים, גננים, עובדי ניקיון, עובדי אבטחה ועוד. ההסכם החתום בין הצדדים צריך לכלול את מגוון השירותים וההיקף שלהם שהחברה מספקת לדיירים ואת הסכום החודשי שהחברה תגבה מהדיירים ותשולם מדי חודש מקופת הוועד.

האם חברות אלה מספקות גם שירותים לניהול מגדלים יוקרתיים?

- פרסומת -

כמובן. למעשה כל בניין יוקרתי מחזיק בשירות ניהול מגדלים עם דגש על יוקרה. חברות ניהול מסוימות שיכולות לתחזק גם מבנים מסוג זה מציעות שירותי תחזוקה וניהול ברמה גבוהה יותר, יוקרתית יותר, הכוללת גם אבטחה ועובדים נוספים במבנה.

למידע נוסף היכנסו לאתר של סטנר טים >>https://www.centerteam.co.il/