מנגישים את התורה

תלמידי בית הספר גבעולים באלעד של רשת פרח לחינוך מיוחד ציינו את חג השבועות בביקור מרגש. הילדים הגיעו לאחד מבתי הכנסת בעיר ונהנו מחוויה מרוממת ומונגשת לקראת החג.

צילום: דוברות פרח

חג השבועות קרב ובא ובבית הספר גבעולים באלעד של רשת פרח לחינוך מיוחד החליטו להפתיע את התלמידים במסיבה מיוחדת. הצוות המסור נערך במשך כל השבוע לביקור בבית הכנסת "עוד יוסף חי" הסמוך לבית הספר ומונגש לבעלי מוגבלויות. את הביקור ליוו אנשי צוות רבים שסייעו בהנעת כסאות הגלגלים וההליכונים המיוחדים. התלמידים התפללו בבית הכנסת תפילת שחרית באמצעות הסמלים המוכרים להם, ולאחר מכן כל תלמיד עלה בעזרת הצוות למול ארון הקודש הפתוח, נישק את ספר התורה והתפלל.

ההתרגשות הייתה רבה והאווירה הקדושה והחגיגית לא הותירה עין יבשה. בסוף היום קיבלו הילדים ערכה לשולחן החג אותה הרכיב הצוות החינוכי לפי בקשת התלמיד באמצעות מערכת מיקוד מבט, ותמונה מיוחדת עם ספר התורה למזכרת.

חני קיסוס מנהלת בית הספר: "שמחנו לחגוג ולהתכונן יחד עם כל ילדי בית הספר לחג השבועות. אין ספק שכל יציאה כזאת דורשת היערכות רבה והירתמות של כל הצוות, אך ההשקעה בהחלט משתלמת. זכינו במורות וסייעות מופלאות שתמיד חושבות איך לשמח את הילדים ולהנגיש להם הכול בצורה חוויתית ומיוחדת ועל כך מגיע להן הערכה רבה!".