מנכ"ל חדש למרכז יעקב הרצוג – יונתן דובוב

תנועת הקיבוץ הדתי ומרכז יעקב הרצוג הודיעו לפני שעה קלה כי בתום תהליך איתור ממושך וממצה, נבחר עו"ד יונתן דובוב, מייסד הגולה ולשעבר יו"ר הדור הצעיר בבית היהודי, לתפקיד מנכ"ל מרכז יעקב הרצוג.

עו"ד יונתן דובוב, יזם ופעיל חברתי, איש תרבות ותקשורת, הוא מנהל ומייסד "גולה", מיזמי תרבות יהודית ישראלית, בירושלים ופתח תקווה, איש תקשורת ופובליציסט. יונתן הוא בוגר בית המדרש רשות רבים, תוכנית עמיתים למנהיגות דיאלוגית ומכילה של מרכז הרצוג, ובוגר תכנית מנדל למנהיגות בתרבות יהודית. דובוב מתגורר ברחובות, נשוי לצילה, יליד בריה״מ ומוביל תהליכים לחיבור בין המגזרים השונים.

דובב הודה על הבחירה בו ואמר כי ״דווקא אחרי השנה החולפת, ניתן לראות בבירור כי התרבות היהודית היא חלק משמעותי מתוך מארג החיים הישראלי. למרות ואולי בגלל כל הויכוחים, היא מהווה פתח לחיבור בין כל חלקי העם, מבלי לוותר על הייחודיות של כל אחד ואחת. מרכז יעקב הרצוג שפועל כבר למעלה מ- 3 עשורים, הוא ציר מרכזי ומוסד מוביל בתוך התרבות הזו, וכמנכ"ל שגם בוגר אחת התכניות של המרכז, אנו נמשיך לחזק את מעמדו ובד בבד נצעיד אותו ביחד אל עבר האתגרים החדשים של העידן הנוכחי. אחרי למעלה מעשור בו הצלחנו להצמיח את התרבות היהודית, אני ממשיך לאתגר הבא והחשוב, ומודה לועדת האיתור, לועד המנהל, לקיבוץ הדתי ולשותפיי לעשייה המתוכננת על הבחירה". המנכ"ל החדש יכנס לתפקידו בקיץ הקרוב.