מצטייני הנשיא: הצדעה למשרתים בחזית האזרחית

היום מתקיים מתקיים במרכז מורשת בגין, טקס מרכזי במסגרת שבוע ההצדעה ל-18,000 מצטיינות ומצטיינים השירות הלאומי-אזרחי, המנכ״ל ראובן פינסקי יחלק את אותות ההצטיינות ל-27 המתנדבים שנבחרו בקפידה מתוך סה״כ 18,000 המתנדבים.

השבוע מצוין שבוע ההצדעה למתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי אזרחי, שבוע בו כל ישראל אומרת ״תודה״ ומצדיע לכל בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי על עשייתם ופועלם. ובמסגרתו אחד מאירועי השיא הוא טקס חלוקת אותות ההוקרה למתנדבים המצטיינים.

הנשיא היוצא, ראובן רובי ריבלין, ברך את המתנדבים בסרטון ברכה ששלח לאירוע ואמר למצטיינים: "בני השירות מכל המגזרים ומשפחותיהם, מביאים את הרצון להעניק ולתרום לעשייה של החברה הישראלית כולה. כל אחד מביא עולם שלם מלא ומיוחד את חכמת החיים שצבר, ותפיסת החיים שגיבש מה מאפשר לו להעניק מענה מיטבי למי שזקוק לכך יותר מכל."

עוד הוסיף הנשיא ריבלין, "קיומה של מדינת ישראל וחוסנה של החברה נשען על יכולתינו לדאוג לנזקקים, להוות חלק פעיל ולתרום כמיטב יכולתינו. התרומה שמביאים לארגונים בהם מתנדבים מאפשרת לבנות את חברת המופת אליה אנו שואפים וליצור תקווה ישראלית לשנים קדימה. אני רוצה להודות למתנדבים ולבני משפחותיהם על תרומתם יוצאת הדופן עבור השירות הלאומי אזרחי, מדינת ישראל והחברה הישראלית כולה."

ראובן פינסקי, מנכ״ל רשות השירות הלאומי-אזרחי הוסיף: ״בכל שנה, אנו נרגשים להגיע עם המצטיינים הנפלאים שלנו לטקס המצטיינים. השנה, ההתרגשות כפולה. שנה מורכבת במיוחד עברה על החברה הישראלית, שנה בה בני ובנות השירות הלאומי-אזרחי התגלו בשיא עוצמתם. הובילו בחזית האזרחית והצליחו במשימתם ועל כך תודתנו והערכתנו להם היום.״